marți, 30 iulie 2013

Review - Bunătăţi de la "Prăvălia de Săpun"

Bună, dragile mele >:D<

Încep seria articolelor de pe blog cu un review, un review pe care îl am de tare mult timp în plan şi cu această ocazie, îi cer scuze Irinei pentru întârziere....

Înainte de această mică-mare pauză cu licenţa and so on, am primit câteva bunătăţi spre testare de la Prăvălia de Săpun :X


Nu-i aşa că sunt drăgălaşe?! ;;) Mie îmi place tare mult că şi-a personalizat ambalajele şi pe toate produsele sunt etichete cu ingredientele :)

O să încep cu săpunelul, însă, din păcate nu l-am mai găsit expus pe site... 


Ingrediente: uleiuri saponificate de floarea soarelui, cocos, palmier, sâmburi de struguri, soia, ricin, ulei esenţial de mandarine şi mentă, pudră de clorofilă şi urucum.

Gramaj: cca 100gr

Preţ: aprox. 10lei

Părerea mea: Este unul dintre săpunurile naturale care mi-au plăcut tare mult. Deşi este un produs homemade, natural, l-am apreciat cu atât mai mult pentru că face spumă :X multă :X Miroase ok, deşi menta se simte un pic cam mult pentru gusturile mele. Un alt plus ar fi că nu usucă deloc mâinile. Iar ca timp de folosire, două săptămâni mi se pare o perioadă relativ bună.

Ce experienţe aveţi voi cu săpunurile naturale? Vă plac?


Trecem la cele trei minunăţii de balsamuri de buze, pe care vă spun sincer că le ador!! De-a lungul timpului, am învăţat să apreciez mai mult produsele naturale, homemade pentru că mi-au demonstrat că sunt cu adevărat bune, mai ales cu buzele mele sensibile cu care am avut întotdeauna probleme la schimbarea sezoanelor, în special, vara-toamnă, dar şi pe durata iernii sau la adierile vântului, primăvara. Sunt convinsă, însă, că nu sunt singura fata care se confruntă cu astfel de probleme.



Balsam reparator cu ulei de cătină, pentru buze crăpate, afectate de frig sau de vânt.

Ingrediente: unt de cocos, ceară naturală de albine, ulei de migdale, ulei de cătină, ulei de ricin.

Greutate: 9gr

Preţ: 10ron



Cu aromă exotică de flori de Tiare, acest balsam catifelează, hidratează şi protejează buzele şi în acelaşi timp, le dă strălucire şi chiar o uşoară tentă colorată. Are şi acţiune reparatorie în cazul buzelor crăpate, exfoliate, reepitelezându-le. Poate fi folosit peste rujul obişnuit pentru a menţine mai mult timp culoare pe buzele dvs.

Ingrediente: unt de shea, ulei de monoi, ulei de migdale, ceară naturală de albine, ulei de ricin, colorant mineral.

Greutate: 8gr

Preţ: 10lei



Un balsam cu aromă de copilărie. Catifelează, hidratează şi protejează buzele de acţiunea factorilor externi. Are şi acţiune reparatorie în cazul buzelor crăpate, exfoliate, reepitelezându-le.

Ingrediente: unt de shea, unt de cocos, ulei de migdale, ceară naturală de albine, ulei de ricin, colorant mineral, parfumant natural de fragi.

Preţ: 10lei

Părerea mea: Hmmm... aici e aici :) Îmi plac enorm aceste trei balsamuri de buze, dar trebuie să fac cumva să le diferenţiez, nu?! Păi... în primul rând, sigur la venirea toamnei mi-l voi cumpăra pe cel cu cătină. După cum observaţi, este gălbior, dar nu colorează deloc buzele, doar le dă o strălucire discretă. Nu are un miros ciudat sau puternic, de uleiuri esenţiale în principiu. Însă, mi-a plăcut pentru că îşi face treaba - repară şi hidratează tare bine. 

Iar acum... e greu :) "Colour my life", dar şi "Pink" miros superb şi oferă buzelor o colorare discretă, dar de efect, însoţită de o strălucire la fel de discretă. Ambele hidratează bine.

Nu am nimic negativ de zis la adresa lor şi mi-e teamă că dacă le voi lăuda prea mult, voi fi blamată că fac parte din acea categorie a bloggeriţelor care laudă toate produsele primite spre testare :D 

Ei bine, nu, dar chiar mi-au plăcut foarte mult balsamurile de buze şi mi-e greu să aleg între ele.

Voi ce experienţe aveţi cu balsamurile de buze naturale? 

Vă plac produsele naturale, homemade?!

Vă pup!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...