luni, 3 februarie 2014

Anunt Giveaway Lady Health+Pagosten

Buna fetelor!!
 
Acum cateva zile v-am lasat un mesaj scurt pe facebook (aici)... Am reusit intr-un final sa vad comentariile asa ca am luat urmatoarea decizie :)

 
O desemnez castigatoare pe Ana-Maria Gurgu la giveaway-ul postat si terminat deja... o rog sa-mi trimita datele pe adresa de email coshuletzul_colorath@yahoo.com cat mai repede posibil :)
 
Iar cel de-al doilea set il puteti castiga urmand urmatoarele reguli simple:
 
 Sa dati like paginii de facebook a blogului (aici) si paginii de facebook a sponsorului Ropharma (aici) si sa-mi lasati numele profilului de facebook intr-un comentariu la aceasta postare!!
 
Distribuiti, va rog, aceasta postare pentru a fi cat mai vizibila :)
(link-ul de la share va fi apreciat ;) )
 
Giveaway-ul de va incheia pe data de 8 februarie, la ora 20!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...