vineri, 18 martie 2011

#113 Cireshele pt concurs ~ Dulce de tot [:X]

Pe http://handmadeina.blogspot.com/ am gasit un concurs "Dulce de tot" si mi-a facut cu ochiul premiul, care este si el foarte dulcic [:X] nu neaparat continutul, cat ambalajul de care m-am indragostit iremediabil [:X] [:X] [:X] Din pacate timpul de inscriere a cam expirat, dar poate poate pe ultima suta de metri reusiti [:P] Multa bafta oricum tuturor!! [:*]
Mie imi plac mai mult visinele sau ciresele amare [:D] dar am acasa, la tzara, un cires de mai, care e extraordinar de dulce [:X] [:X] si, de cand ma stiu, astept cu nerabdare luna mai ca sa le pap [:X] [:X]
Cerceii de mai sus incearca sa imite ciresele [:D], sunt realizati din fimo si accesorii metalice argintii. Se pot achizitiona la pretul de 6ron.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...