miercuri, 15 februarie 2012

LOTD: Calmul dinaintea furtunii sau furtuna direct [:-??]

       Bună fetelor [>:D<] Azi am penultimul examen, ultimul care este tare urât și n-am deloc tragere de inimă pentru el așa că las baltă un pic recapitulatul & co pentru a vă arăta încercarea mea de machiaj pentru concursul Ancăi - a fost pentru prima oară când am participat la un concurs de makeup și pentru prima oară când îmi expun "oribilitatea" în public [:))] Multe dintre voi ați văzut poza de pe pagina de facebook Makeup you mind, dar o să vă arăt aici și celelalte poze [:D] Sper să nu vă sperii [;))]

Poza "inspiratoare" [:))]:

Rezultatul:








     Produsele mele de makeup nu sunt chiar "calitative" si nici camera foto nu este performanta, dar asta e [:D] mie asta mi-a dat [;))] Sunt mandra ca am avut curaj, pentru altceva nu [:D]

     Și ca să fie meniul complet și sa vă distrez un pic, ia uitați ce se întâmplă când își dă tatăl cu părerea ce să mai desenezi pe fața ta, citez " Ar trebui și niște dungulițe roșii că fulgerul are și reflexe de galben și/sau roșu, nu e doar alb" [:|] Așa că...




Abia aștept petrecerea de Halloween, mi-am găsit machiajul perfect [:))]

Aștept să aruncați cu roșii [;;)]

Vă pup fetelor [>:D<]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...