marți, 17 ianuarie 2012

Giveaway by Coshuletzul Colorath & Mazza.ro CLOSED

       Bună fetelor [>:D<] Iar am lipsit câteva zile de pe blog, dar cel puțin pe pagina de Facebook n-o să scăpați deloc de mine [;;)]

     Astăzi revin cu un nou giveaway pentru voi așa că sunt convinsă că o să mă iertați totuși. [;;)]

     Sponsorul nostru este magazinul de bijuterii online, Mazza.ro care ne încântă cu o gamă variată de bijuterii cu pietre swarovski, dar și bijuterii fantezie!! Mazza.ro oferă unei norocoase o bijuterie la alegere din categoria Bijuterii Fantezie. Sper să vă placă acest minunat premiu!!




Ce trebuie să faceți?!
Obligatoriu:
- să mă urmăriți prin gfc
- să dați like pe Facebook sponsorului (aici) și mie (aici)
- să dați share acestei postări pe Facebook (Atenție!! Dacă nu știti cum să obțineți link-ul corect, aruncați un ochi aici!)
Dacă îndepliniți condițiile obligatorii, aveți o singură șansă la extragere!!


Opțional:
- să adăugați acest blog în lista de blogroll (încă o șansă)
- să vă abonați la blogul meu prin email (încă o șansă)


     În total, puteți acumula 3 șanse pentru acest giveaway!! Pentru alegerea celor 2 câștigătoare, voi amesteca lista de 3 ori cu List Randomizer și ulterior, voi alege un număr cu ajutorul lui Random [;)]


     Termen limită: 8 februarie 2012, ora 20:00!! Îmi rezerv dreptul de a alege câștigătoarea în termen de 48 de ore de la încheierea giveaway-ului. Acestea vor avea la dispoziție 48 ore să-mi trimită adresa completă - inclusiv codul poștal și un număr de telefon la coshuletzul_colorath@yahoo.com!!


Comentariul dvs. ar trebui să aibă următoarea formă:
gfc:
like fb cu numele:
link share fb:
link blog - blogroll:
adresa de email de la newsletter:


     Mi-am dorit ca fetele care mi-au fost astăzi alături pe Facebook, prin cel puțin un comentariu, să primească șanse în plus la acest giveaway. Vreau să le răsplătesc pe aceste fete drăguțe, care-mi înseninează mereu ziua prin comentarii și sper că această "mică răsplată" a lor nu va ofensa pe nimeni și că le va face pe ele un pic mai fericite! [:*] Astfel, Carmen-Elena Crăciunescu-Nechita (3), Ana-Maria Gurgu (1), Neta Puian (2), Larryssyka Lary (1), Kaiyo Aino (2), Roxana Șerban - blog (1), Diana Dianne (6), Veronica Picioroaga (1), Codres Anamaria Georgiana (1), Hermi Blue (1), Emilie Jolie (1), Violeta Cristea (1), Mădălina Zamfirache (1), Pusca Violeta (1), Makeup and Beauty by Kleo (7), Simona Mihalache (1), vor intra în extragerea finală cu nr. de șanse înscrise în paranteză.

ATENȚIE!!! Voi verifica fiecare înscriere și în limita timpului disponibil vă voi atenționa asupra greșelilor făcute (dacă vor exista) cu un reply la comentariul dvs. Vă rog să verificați înscrierea dvs. după maxim 48h pentru a vedea dacă este totul în ordine! Nu voi permite să intre în extragere decât acele persoane care au îndeplinit în mod corect condițiile!!
Succes!!


PS: NU UITAȚI DE CELELALTE 3 GIVEAWAY-URI ACTIVE PE BLOG!!
Pentru sugestii/întrebări, mă găsiți la coshuletzul_colorath@yahoo.com!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...