vineri, 2 august 2013

Review: Garnier Ultra Doux Shampoo - Aloe Vera and Vegetable Milk


Bunaaaa fetelor >:D<

Ma uitam astazi prin blogosfera si citeam articolele fetelor cu cremele Moisture Match de la Garnier :) Si uite asa mi-am dat seama care va fi titlul noului review :)

Samponul Garnier Ultra Doux cu aloe vera si lapte vegetal, care, aparent a (re)aparut pe piata, imbunatatit. Din cate am search-uit pe net, se pare ca formula noua nu este chiar noua pentru ca se afla in magazine de cateva luni bune, insa, bineinteles ca eu am ramas in urma cu informatiile ;)) 

Eram acum vreo 3 saptamani prin hipermarket la cumparaturi si bineinteles, asa cum ii sta bine unei fete, am nimerit la raionul de cosmetice. Din una intr-alta, mi-arunc privirea pe raftul cu sampoane si l-am zarit. Atatea sticlute micute, dragalase, frumos colorate... Garnier Ultra Doux! Sampon! Hmm... mi-am zis ca la cate rateuri am dat la viata mea cu sampoanele, mai strica unul in plus?! :| Dar ghiciti ce?! Chiar am fost surprinsa intr-un mod placut :)

A fost un pic dificil de ales samponul in sine, avand mai multe sortimente la dispozitie, dar mi-am zis ca nu voi da gres cu unul pentru toate tipurile de par, mai ales daca unul dintre ingredientele principale este aloe vera (avand in trecut experiente foarte bune cu produsele cu aloe vera). Si mai era si specificat "gives softness and shine"; iar la cat de chinuit a fost parul meu de vreo luna incoace, fix ce-i trebuia :)


E un sampon ok, chiar foarte ok. Nu este acel sampon care te va face sa strigi "WOW!!", dar nici nu promite mai multe decat iti poate oferi, mai ales referitor la raportul calitate/pret/cantitate. Mie, imi place. Miroase tare frumos, pacat ca nu va pot transmite mirosul prin monitor :P

Il folosesc de 3 ori pe saptamana, rareori simt nevoia sa-mi spal mai des parul si chiar am simtit o imbunatatire, parul este mai moale, mai matasos la atingere si mai plin de viata. Imi place ca nu-mi incurca parul (neobisnuind sa folosesc si balsam) si lasa un miros placut care dureaza cel putin o zi dupa folosire.

Un alt plus, are o consistenta destul de buna, nu este apos ca alte sampoane, dar nici foarte gros. Si, din punctul meu de vedere, ii mai ofer un plus pentru ca nu mi-a umplut parul de matreata asa cum se intampla cand mai am idei din astea traznite de a-mi schimba samponul :D


Lista de ingrediente o puteti vedea mai jos, dar din cate am citit este destul de ok formulat.


Garnier Ultra Doux cu aloe vera si lapte vegetal este un sampon ce merita incercat. Aprox. 8 lei pentru 250ml - nu este o suma mare pierduta daca nu va intelegeti bine cu el - cel putin, il mai puteti folosi ca gel de dus sau sapun lichid (nu-mi spuneti ca nu practicati si voi asta atunci cand nu va place un sampon :P)

Ca dovada ca mi-a placut, acum i-am bagat in teste un alt frate, varianta pentru volum, cu drojdie de bere si rodie. Va voi tine la curent cu viitoarele impresii!!

Voi ati incercat aceste sampoane? Ce impresii v-au lasat?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...