marți, 15 ianuarie 2013

Haul Biju Handmade de la LYLU Accesories

          Hello girls!! Stiu ca va plac haul-urile asa ca in postarea de astazi va voi arata ce bijuterici mi-am cumparat in ultima perioada... Toate vor fi handmade pt ca, dupa cum bine stiti, imi plac foarte mult si din cand in cand mai confectionez si eu :)
 
     "Vinovata" de acest haul este Lili, o ploiesteanca de-a mea, tare draguta si priceputa in ale "bijuteritului" :) O puteti gasi pe pagina ei de facebook LYLU Accesories, toate bijuteriile sunt sortate frumos pe categorii ca sa va faca mai usoara cautarea :)
 
     Haideti sa va arat ce mi-am achizitionat eu :)
 
- un colier - 22lei


- o bentita - 6lei
 
- 2 bratari - 10lei, respectiv 6lei
 
 
 
- 3 perechi de cercei - aprox. 6-7lei/perechea

 
 
- 2 ineluse - 5lei/buc
 
 
Va plac?!
 
Eu mai am cateva trecute pe Wishlist, poate vi le arat si pe acelea intr-o zi :)
 
Va pup si va imbratisez!!
 

 


 
 
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...