marți, 8 ianuarie 2013

Long time...no see :(

        
          Ok girls.... Asa cum zice si postul "long time, no see".... Imi pare atat, atat de rau pentru asta, regret enorm ca nu mi-am mai rupt un pic din timpul meu pentru acest coltisor online in care ma intalneam mereu cu voi, dar am avut atat de multe pe cap, am trecut prin atat de multe experiente si schimbari incat preferam sa trag un pui de somn atunci cand aveam "5minute" libere...
 
     Nu stiu daca are rost sa va ametesc cu "n" povesti pe aici cu ce-am facut in tot timpul in care am lipsit, dar un lucru pot sa va spun, cu mana pe inima, mi-a fost dor de voi toate, de cititoare, de prietenia voastra, de celelalte bloggerite... Am trait in perioada asta asa departe de bloguri, am ratat atat de multe, am vazut atat de multe noutati in materie de cosmetice incat ma gandesc cu groaza la cate am de recuperat....
 
     Stiu ca am cateva datorii la unele dintre voi, n-am uitat si stiu ca le veti primi cu o gramada de timp intarziere si pentru asta imi cer mii si mii de scuze, dar daca am promis, am promis si ma voi tine de cuvant... si mai am cateva datorii si la cativa fosti sponsori/colaboratori, le voi duce la capat si pe acelea :)
 
     In alta ordine de idei... voi ce mai faceti? care mai este viata voastra, v-a fost dor de mine? :)
 
     Am un an greutz, cu doua licente de dus la capat plus vreo 2 alte examene majore, dar sunt increzatoare si stiu ca voi reusi si ca imi voi pastra si timp si pentru voi!!! De data asta, promit!! Chiar daca uneori ne vom "citi" mai rarutz, nu voi mai renunta la voi.
 
     Si..... ce asteptari aveti de la mine acum ca am revenit, ce vreti sa vedeti/cititi in coltisorul nostru?! De ce tip de postari v-ati saturat in blogosfera, ce ati vrea sa aflati de la mine/despre mine, ce noutati doriti sa va aduc?! :)
 
 Va pup, dragele mele >:D<


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...