luni, 21 ianuarie 2013

Review: Crema Vitaminizanta de zi Cosmetic Plant - Vegis

          Bună fetelor!! Va spuneam atunci cand am reinceput sa scriu pe blog, v-am spus ca sunt datoare cu cateva review-uri asa ca... 
     Astăzi o să vă vorbesc despre Crema vitaminizanta de zi cu ulei de cătină și măsline Cosmetic Plant, primită spre testare de la magazinul online Vegis, caruia i-am făcut o scurtă prezentare aici. 



     Ce spune producatorul?! Crema hrăneşte şi fortifică tegumentul graţie complexului vitaminizant al uleiului de cătină (vit. A, E, F, D). Protejează celulele prin neutralizarea radicalilor liberi şi stimulează capacitatea naturală de auto-apărare împotriva agresiunii zilnice a mediului. Provitamina B5 şi uleiul de măsline asigură o hidratare intensă şi durabilă. Este o bază perfectă pentru machiaj, îmbogăţită cu filtru UV. Se aplică dimineaţa pe faţă şi pe gât. Se absoarbe rapid, pielea devenind netedă, catifelată şi perfect protejată.
 
     Mod de utilizare: Crema se aplica dimineata pe pielea curata a fetei si a gatului, demachiata in prealabil cu Laptele demachiant si tonifiata cu Lotiunea Tonica cu ulei de catina (review aici). Pentru rezultate optime se recomanda folosirea in combinatie cu Crema antirid si Crema contur ochi din aceasi gama.
 
 
     Ingrediente: Aqua, Paraffinum liquidum, Stearic acid, Cetyl alcohol, Glycerin, Lanolin, Glyceryl stearate, Caprylic/capric triglyceride, Triethanolamine, Olea Europaea oil, Hippophae Ramnoides oil, Panthenol, Dimethicone, Benzophenone-3, Retinyl acetate, Tocopheryl acetate, Sodium benzoate, Ceteareth-25, Methylparaben, Disodium EDTA, Parfum, BHA.
 
     Avizat de Ministerul Sanatatii!!
 
     Varsta recomandata: 20+ ani
 
     Pentru ten normal si mixt!!
 
 
     Ce spun eu?! Imi place tare mult aceasta crema, pana in momentul de fata a ramas preferata mea (sunt deja la al treilea borcanel!! :D). Are un miros discret si placut, iar culoarea usor portocalie este datorata catinei, care se stie ca are colorantul destul de puternic.
    
     Eu am tenul mixt/uscat asa ca aceasta crema este perfecta pentru mine. Se intinde usor, nu necesita o cantitate mare pentru intreaga fata, intra foarte repede in piele si lasa in urma o placuta senzatie de hidratare, iar aceasta hidratare se mentine pe durata intregii zile. O folosesc si inainte de aplicarea fdt-ului si sunt tare multumita ca fdt-ul se aseaza si sta cumintel intreaga zi; am observat ca atunci cand nu o aplic/folosesc altceva, fdt-ul se mai "strange" in unele locuri sau capata un aspect usor neplacut.
 
     Nu-mi place ca recipientul este sub forma de borcanel :( Sper sa-si mai dea seama si firmele astea romanesti ca "borcanelele" folosite pt cremele de fata nu sunt tocmai igienice...
 
Producator: Sc Cosmetic Plant Prodcom Srl
Cantitate: 50ml
Pret: 10,16lei
O puteti cumpara de aici.
 
Aici aveti informatiile referitoare la magazinul online de produse naturiste Vegis.
 
Ati incercat aceasta crema de la Cosmetic Plant?! Sau vreun alt produs de la CP?!
 
Va pup si va imbratisez cu drag!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...