marți, 8 noiembrie 2011

#149 Noi incercari [:>] [;;)] [:D]

Nu uitati de Giveaway !! Mai aveti timp pana pe 19noiembrie!!!
Astazi o sa va prezint un model mai vechi de floare, este din satin lila si gri [:*] Sper sa va placa [;;)]
Pret: 8ron

Si inca 2modele, care datorita faptului ca sunt doar incercari, le-am facut mai micute, dar pare-mi-se ca sunt mai finute asa [:D
Pt primul model, am folosit un material care imi place foarte mult, roz&bleu [:X]
Pret: 5ron

Cel de-al doilea model nu este inca finisat deoarece nu are piesa centrala - mi-a fost foarte greu sa o gasesc, si de aceea mijlocul florii este un pic inestetic [:-s] dar...astept idei de la voi [:P]
Pret: 6ron

Asa cum v-am obisnuit deja, nici acestea nu au suport, asa k transformati-le in ce va doriti dvs.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...