joi, 24 noiembrie 2011

Happy :)

Nu știu voi cum sunteți, dar mie parcă în ultima perioadă îmi merg toate un pic mai bine [:)] Sper ca acest lucru să continue cât de mult timp posibil pt că e tare frumos sentimentul...
De ce "happy" azi?! Tocmai am aflat că am câștigat un giveaway [:X] Cel de pe blogul Toxic Cupcake [:X] Știu că fac și eu accesorii handmade, dar fac lucruri simpluțe, nu atât de frumoase ca cele pe care le-a oferit Alexandra la acest giveaway și nu în mod sigur nu am culori atât de pastelate [:X] Ca să vă convingeți, uitați o pozică:

Iar ieri...altă veste frumoasă: m-am numărat printre cei cele 5fericite care au câștigat un set de la Farmasi pe blogul Dorinei. În sfârșit voi avea și eu ocazia să încerc lacurile de unghii de la Farmasi [:X] Simt cu adevărat că începe luna cadourilor [:X]
Setul oferit de cei de la Farmasi conține:
- portfard transparent
- lac de unghii (culori diferite in fiecare portfard)
- eyepencil (verde sau albastru)
- mostra fond de ten farmasi hydravite
- pliculet servetele umede intime
- pliculet servetele umede antibacteriene
- pliculet servetel pentru stergerea manichiurii
- servetele demachiante
- mostra crema vitalizanta pentru par
- servetel umed fara acetona pentru indepartarea lacului de unghii
- brosura cu produsele Farmasi si informatii despre acestea

Mi-ar plăcea tare mult lacul de unghii albastru și creionul albastru,dar acum cum mi-o fi norocul, nu fac fițe [:P] I'm just in love with blue [:X] [:D]


Fetelor, voi care mai participați la GA-uri și nu câștigați...eu particip de câteva luni și d'abia acum am avut parte de primele bucurii așa că nu vă descurajați!! Ce e al vostru e pus deoparte [;)]


Și să vă mai arăt ceva primit mai demult de la Roxy pt că am reușit să ghicesc preferința ei în materie de șampon sau de fapt, șamponul perfect pe care-l descoperise de curând [:P]
Oja este superbă și m-a nimerit la fix pt că niciodată nu am îndeajuns de multe nuanțe de roșu și la fel și glossul, doar că parcă e mult prea dulce [:))] [:D]

Vouă cum vă mai merge în ultimul timp?!
Și vreau să îmi spuneți dacă doriți să vă arăt câteva tutoriale despre cum să vă confecționați diverse podoabe pt bradul de Crăciun... Eu mi-am propus ca anul acesta să-l împodobesc numai cu obiecte handmade, făcute cu mânuțele mele (bine, în afară de luminițe :P). Voi?!

Pt sugestii/întrebări mă găsiți la coshuletzul_colorath@yahoo.com!!
Vă pup [>:D<]



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...