miercuri, 30 noiembrie 2011

Globuletze pt brădutz

Astăzi vreau să vă arăt cum au început la mine pregătirile pt Crăciun. V-am spus într-o postare anterioară că-mi doresc tare mult ca brădutzul meu anul acesta să fie împodobit cu cât mai multe decorațiuni handmade, eventual în întregime dacă se va putea [:))] și cum eu împodobesc 2brădutzi în fiecare an, am tare mult de muncă și am început devreme [;))] Primele mele "victime" sunt aceste globulețe pe care am vrut să le realizez în culori de sărbătoare. O să postez și câteva poze din timpul realizării, în ideea că poate vă interesează și pe voi și doriți să le faceți:






Menționez că particip cu aceste globulețe la concursul Împodobim bradul, organizat de Copilărim.

Ce părere aveți?!

Pt sugestii/întrebări mă găsiți la coshuletzul_colorath@yahoo.com!!
Vă pup [>:D<]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...