marți, 22 noiembrie 2011

"Provocarea Normaderm" Vichy - impresii de început

Bună din nou!! Cum poate unele dintre voi știți deja, Vichy organizează o mică provocare pentru testarea Gamei de îngrijire a tenului cu probleme. Dacă nu știați, încă vă mai puteți înscrie aici. Eu m-am înscris și am primit o mostră Normaderm Tri-Activ Cleanser (demachiant, scrub și mască) - eu l-am folosit ca mască și 2 mostre de Cremă hidratantă 3 în 1 pentru tenul cu probleme. Eu am tenul problematic așa că mi s-au potrivit de minune aceste produse.

Ce spun ei?!

NORMADERM
CURATAREA TRIACTIVA

INGREDIENTE ACTIVE
Inspirat din peeling-ul dermatologic, acest produs are la baza
• 3 ingrediente active: Acid salicylic + Acid glycolic + LHA
• un agent de calmare: argila 25%
REZULTATE
un produs de curatare cu 3 utilizari:
1. crema de curatare: elimina excesul de sebum si impuritatile
2. exfoliant: ajuta la deblocarea porilor astupati
3. masca: matifiaza pielea si uniformizeaza tenul

CREMA HIDRATANTA 3 IN 1
PENTRU TENUL CU PROBLEME

Dupa ani de cercetare, Laboratoarele Vichy au descoperit ca, pentru a intrerupe cercul vicios al problemelor recurente ale tenului, acesta are nevoie simultan de:
1. TRATARE - pentru a reface o epiderma sanatoasa
2. MATIFIERE - pentru ca excesul de sebum se oxideaza si provoaca iritatii
3. HIDRATARE - pentru ca un ten deshidratat acumuleaza celule moarte la suprafata, iar acestea obtureaza porii
INGREDIENTE
- Tehnologia Hydra-Peeling - [Acid salicilic + acid glicolic + LHA] - reduce toate problemele tenului: cosuri, puncte negre, pori dilatati, luciu, roseata
- Siliciu + Perlita - pentru a matifia tenul instantaneu* si de durata
- Glicerina si uleiuri usoare - pentru o hidratare continua timp de 24h
REZULTATE
Tripla eficacitate intr-un singur gest:
1. Trateaza problemele tenului
2. Matifiaza
3. Hidrateaza 24H
Eficacitate demonstrata pe toate problemele tenului
- Microinflamatii locale
- Porii obturati
- Luciu




Ei bine, produsele astea chiar fac ceea ce spun!! Îmi pare rău că a fost cantitate suficientă doar pt 2 utilizări [:D] dar cel puțin acum știu că se merită să le cumpăr, ceea ce o să și fac foarte curând [;)]
Voi le-ați încercat?! Care e părerea voastră?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...