miercuri, 23 noiembrie 2011

Revicel - după 2 masaje :)


De ce am început postarea întâi cu poza asta?! Aseară, am făcut duș (deh,ca tot omul :D) și m-am înarmat cu aceste obiecte ca să încep testarea cremei Revicel. Aplicarea acesteia se face sub forma masajului prin mișcări circulare până când crema este absorbită complet. Mai multe detalii aici.
Eu am ales să folosesc dispozitivul pe care îl vedeți în poză deoarece folosesc crema acasă, dar am dorit și o mini-împachetare a zonelor după aplicare pt a asigura o activitate mai intensă.
Zis și făcut!! Eu folosesc crema doar pe abdomen, șolduri și coapse - acestea fiind zonele problematice. După aplicare, menționez că masajul a fost un pic mai dur, mai puternic [:P], m-am împachetat și... nimic... timp de vreo 10minute...aveam doar pielea un pic roșie, dar asta din cauza modului efectuării masajului [;)] Chiar începusem să cred că am luat plasă și cu crema asta [:)] Dar... după astea 10minute au început să se simtă furnicături, pișcături, mergând până la senzații de arsură... Semn că-și va face treaba mai bine decât alte creme?! Să sperăm că da.
Cum v-am spus, eu am mers pe ideea de împachetare după aplicare așa că senzația a fost mult mai intensă decât dacă ar fi fără, spun asta pt că în zona abdomenului am simțit cel mai rău "furnicăturile" și am desfăcut folia, transformându-se astfel într-o senzație suportabilă. [;)] Toată "treaba asta" a durat ceva mai mult de o oră, fiind în momentul de față singura cremă pe care am folosit-o cu o acțiune de o asemenea durată. După desfacerea foliilor, pt o perioadă de timp încă am simțit anumite pișcături în zonele respective, iar pielea a ramas catifelată cu o senzație plăcută de revigorare și revitalizare, exact așa cum promite. [;)] La aplicarea de dimineață deja eram obișnuită cu multitudinea de senzații prin care treci așa că n-au mai fost probleme.
Citisem părerea cuiva care a spus că la următorul duș a avut surpriza de a observa că mai avea urme de cremă pe corp. Eu nu am observat acest lucru, poate și datorită foliilor care la desfacere au luat excesul de cremă. Însă, cu un lucru pot fi de acord, mare atenție la pielea sensibilă, iritată sau proaspăt epilată. Ardeiul iute accelerează procesul și va fi destul de dureros.

Efecte?!Vom observa după mai multe aplicări... Ei promit că după minim 2săptămâni de folosire zilnică, de 2 ori pe zi - dimineața și seara. Sper să reușesc să mă țin cât de cât de acest program. În paralel, mi-am impus să beau minim 2l de apă plată cu lămâie pe zi (eu sunt cam certată cu apă așa că e un adevărat chin pt mine :D - știu că nu-i bine, dar de-a lungul timpului am văzut că doar așa chiar pot bea cei 2l recomandați), mișcare fac - nu cu un program fix, ci în funcție de timpul disponibil, iar în privința dietei, oricum țin post, deci multe alimente sunt eliminate din start din consum.

 Ultima dată când am încercat să mă țin de o dietă am urmat câteva reguli simple: un control mai atent al alimentației, deși mi-am permis să mai calc în străchini cu câte o prăjitură sau o porție de cartofi prăjiți :P, sport, mișcare sub orice formă, 2l de apă cu lămâie și...câte un grepfruit la aprox. fiecare masă. Așa am reușit să slăbesc 5kg în prima săptămână [:D] A fost ok, păcat doar că după această tentativă au avut loc niște schimbări drastice în viața mea și nu mi-am mai putut controla nici dietă sau măcar un regim mai sănătos, nici nimic...

Să revenim însă la oile noastre și să vedem cum va decurge Campania Revicel!!

Pt sugestii/întrebări mă găsiți la coshuletzul_colorath@yahoo.com!!
Vă pup [>:D<]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...