miercuri, 16 noiembrie 2011

NOTD - Coral Red & Gold Dust - Oriflame

Seară bună, fetele mele [:*] M-am gândit să vă arăt ce mi-am mai făcut pe unghiuțe în ultimele zile, sper să vă placă [:*]
Cum eu am o mică mare obsesie cu ojele, vă cam închipuiți cam câte am strâns de-a lungul timpului,nu?! [:P] Anyway, astăzi o să vă vorbesc de 2oje de la binecunoscuta firmă Oriflame [;)] Știu...sunt mulți pro și foarte mulți contra [:-s] Dar știți ce?! Pt mine nu contează brand-ul ojelor, contează să-mi placă culoarea [:X] [;)] De aceea am oje de la 2lei buc până la 20lei buc...so what?!Oricum, cât cum ce rezistă nu prea mă interesează, mai ales că de multe ori, după 2-3zile le șterg eu că mă plictisesc [:D]
Eu am ceva cu roșul pt unghii așa că atunci când sunt în pană de inspirație sau de timp, prefer să mi le fac cu roșu [:P] Și tot când nu am timp, cam uit de ojă acolo pe unghie [;))] Mi s-a întâmplat de câteva ori cu Coral Red de la Oriflame așa că vă pot spune cu mâna pe inimă că mie d'abia după 5zile a început să-mi sară de pe unghie (și asta și pentru că am spălat foarte multe vase în ziua respectivă :)) iar eu nu port mănuși or smth :P) 
Acestea fiind spuse să vă arăt ce am încercat să fac de data aceasta: am ales să combin 2oje să văd ce-mi iese, speram să fie ceva așa în atmosfera sărbătorilor ce vin [:P] Nu știu cât mi-a reușit, mie nu mi se pare că are un efect de WOW, dar totuși e cute, e ceva diferit [;)]
Aceasta e prima ojă...e dintr-un set de french, dar cum eu nu prea îmi fac french, o folosesc ca pe o ojă normală [:P]
Și iată și cum se vede pe unghii în două straturi:
Durată?!Hmm...după 3zile mi-a sărit un colțișor la o unghie [:-s] [:D] și deci a fost ștearsă [:D]

Următoarea ojă pe care v-o prezint este Pure Colour Nail Polish, nuanța Coral Red. Despre aceasta vă spuneam că a rezistat până la 5zile [;)] Deci...destul de bine, zic eu [;)] Mai ales că eu nu folosesc nici bază pt unghii, nici lac, doar ojă [:D] Dc?! Nu știu...cu sau fără mi se pare același lucru [;)] N-am nicio problemă, nu mi se pătează unghiile de la ojă, sunt sănătoase, rezistente (chiar prea tari), iar de strălucire, hmm [:-??] am văzut că ojele pe care le-am folosit și-au păstrat strălucirea lor în alea 2-3zile cât le-am purtat [;)]
Dar cum "vorba lungă sărăcia omului", haideți să vă arăt oja:
Și pe aceasta tot în 2straturi o dau...de fapt, cam toate ojele le dau în 2straturi, cred eu că se acoperă unghia mai bine, culoarea este uniformă și nu se mai văd cănăluțe,șănțulețe făcute de o pensulă mai proastă calitativ [;)]
Imagini cu o manechiură simplă cu această ojă nu am, dar vă arăt "combinația" de care vă vorbeam mai devreme:
Am dat fiecare ojă doar într-un strat, dar unghia este destul de frumos acoperită, iar reflexele pe care le are Gold Dust-ul sunt super [:X]
Combinația aceasta rezistă de 2zile jumătate și cu siguranța o voi mai purta cel puțin încă o zi [;))]
Și să nu uit ceva foarte important la aceste oje, ceva ce-mi place foarte mult: SE USUCĂ FOARTE REPEDE [:X] ok, cu siguranță nu în 20 de secunde, dar 5minute nu cred că reprez. o durată foarte mare de timp [;)]

SO.....datorită și experienței anterioare avută cu ojele de la Oriflame.....eu votez PENTRU!! Voi?!


P.S.: Scuzați calitatea pozelor, dar toate au fost făcute seara [:(]

Pt idei/sugestii/întrebări, mă găsiți la coshuletzul_colorath@yahoo.com!!!

Vă pup [>:D<]







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...