vineri, 18 noiembrie 2011

DIY: Cutiuță pt cadouri

Bună dragele mele [>:D<] Astăzi m-am gândit să încep seria articolelor DIY - Do It Yourself și, având în vedere că sărbătorile de iarnă sunt aproape, cred că e o idee bună să învățăm cum să facem o cutiuță pt cadouri, este utilă în caz că nu avem la îndemână nimic potrivit mărimii cadoului [:D] [:P] Cutiuța o vom realiza cu ajutorul tehnicii Origami și nu, nu vă speriați pt că este foarte ușor de făcut și durează și puțin timp, mai exact 90 de secunde [:P]
Cutiuța o puteți face din hartie cartonată pt rezistență, din hartie de împachetat cadouri (dar aveți grijă să fie mai grosuță) sau din reviste sau pungi de cadouri pe care nu le mai folosiți.... În fine, după cum vedeți aveți la dispoziție o gamă foarte mare de materiale pe care le puteți folosi [;)] În tutorial, eu am folosit coală simplă de xerox pt că mi-a fost mai la îndemână [:p] Și vă rog, încă de pe acum să scuzați calitatea pozelor, dar oricât m-am chinuit, lumina n-a vrut să mă ajute [:-s]
Iar acum....haideți la treabă [;)]

1. Vom începe cu o foaie sub formă de pătrat - a mea are latura de 21 de cm, cât am reușit să scot dintr-o coală de hârtie pt că am vrut să înțelegeți mai bine pașii. Voi o adaptați nevoilor voastre [;)]
2. Pliați foaia pe jumătate.
3. Deschideți-o și pliați-o și pe jumătatea cealaltă.
4. Deschideți-o din nou și aduceți fiecare colț către centrul pătratului.
5. Acum ați obținut un nou pătrat. Luați una dintre lateralele pătratului și aduceți-o spre mijlocul noului pătrat. Repetați pasul și cu cealaltă laterală.

6. Deschideți și urmați aceiași pași și pentru celelalte două laterale.
7. Deschideți, aveți din nou un pătrat. Apoi deschideți cele două triunghiuri, de sus, respectiv de jos.
8. Pentru următorul pas, mi-a fost foarte greu să fac pozele pt că era nevoie de amândouă mâinile ca să vă pot arăta pașii corecți, dar sper că imaginile sunt destul de clare [;)]
Luați unul dintre triunghiurile desfăcute. Eu am lucrat cu cel de sus.
Îndoiți colțul mic și aduceți-l spre interior.
Rezultatul va fi acesta.

Faceți la fel și cu celălalt colț.
De asemenea, urmați aceiași pași și pentru triunghiul de jos [;)] Rezultatul va fi acesta. Atenție, va fi un pic rebel, mai ales că eu îl țin cu o singură mâna.
9. Luați partea rămasă în afară și aduceți-o înauntrul cutiuței care începe să se contureze.


10. Procedați la fel și cu cealaltă parte. Iar acum, aveți jumătate de cutiuță! Felicitări!!!
11. Repetați toți pașii de mai sus pt obținerea celeilalte jumătăți de cutiuță. Atenție!!! Pătratul folosit pentru obținerea capacului cutiuței trebuie sa fie cu un cm mai mare pt a putea asigura buna întrepătrundere a cutiilor.
GATA!!!


Sper că ați înțeles și că v-a fost de ajutor acest tutorial.
Acestea sunt alte variații de cutiuțe pe care le-am obținut eu!



Vă aștept sugestiile/întrebările și de ce nu, poze cu cutiuțele obținute de voi la adresa de email
coshuletzul_colorath@yahoo.com!!!
Vă pup [>:D<]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...