miercuri, 7 martie 2012

Castigatoare masti Montagne Jeunesse

       Bună fetelor [>:D<] Știu că sunteți nerăbdătoare să aflați câștigătoarele giveaway-ului de pe facebook cu măștile Montagne Jeunesse așa că trec direct la subiect!!




Aveți la link-ul de mai jos două liste: prima este cea cu toate persoanele care s-au înscris și în dreptul lor am scris ce probleme au existat la verificare - "x" înseamnă ca totul este în regulă [;)] iar următoarea listă este lista pe baza căreia am făcut extragerea și unde veți verifica numerele extrase de Random [;)]


Și câștigătoarele sunt:




     Felicitări fetelor!! Eu încă nu știu cine sunteți, mă voi uita după ce public postarea aceasta [:))] Aștept email cu numele complet, adresa completă, inclusiv cod poștal, dar și un număr de telefon!!! la coshuletzul_colorath@yahoo.com până vineri - 9 martie, la ora 22!!!

   Și nu uitați că aștept review de la voi după ce le testați!! Dacă refuzați, o să mă gândesc la o pedeapsă aspră pentru voi [:D] [;)] și credeți-mă că mă țin de cuvânt [:P]

Vă pup [>:D<]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...