miercuri, 14 martie 2012

Review: Masca fierbinte cu vanilie Montagne Jeunesse

        Bună fetelor [>:D<] Zilele trecute va prezentam masca exfoliantă cu castravete de la Montagne Jeunesse, iar astăzi a venit rândul măștii fierbinte cu vanilie. Dacă vă spuneam că cea exfoliantă este pe primul loc în topul preferințelor mele în materie de măști exfoliante, ei bine, aceasta este singura și cea mai minunată mască fierbinte pe care am încercat-o vreodată [:D] Când am citit numele acesteia, chiar m-am întrebat dacă trebuie s-o încălzesc eu or smth [:))] o perioadă am întors-o pe toate părțile și abia apoi mi-am luat inima în dinți și am încercat-o [:))]



Eticheta:


Ingrediente:


     Masca fierbinte cu vanilie de la Montagne Jeunesse promite o curățare în profunzime a tenului, o piele catifelată și plină de strălucire. Mască fierbinte?! Ei hell yes [:))] Imediat ce o aplici pe ten, începe să se încălzească; e o senzație tare plăcută, să nu credeți că este mult prea fierbinte sau ceva de genu'. Culoarea măștii, după cum v-am spus și la cea exfoliantă cu castravete, variază în funcție de tenul pe care este aplicată - la mine a avut o culoarea maronie ușor transparentă. Miroase excelent, nu știu cum are gustul pentru că am urmat sfatul de pe etichetă și n-am încercat s-o gust [;))] Mare atenție: înainte de aplicare, trebuie să curațați tenul doar cu apă (fără săpun!!) și să nu vă ștergeți - lasați fața umedă. Mie mi-a plăcut tare mult, este prima mască fierbinte pe care am încercat-o vreodată. Se curăță relativ ușor, deci încă un plus pentru aceasta [:)] Iar tenul se simte într-adevăr curățat și chiar un pic hidratat, după aplicare nesimțind nevoia aplicării unei creme hidratante.

     Am găsit, în schimb, exact același minus - ambalajul. Poate totuși producătorii pot face ceva în legătură cu acest lucru.

     Cantitatea mi-a fost de ajuns pentru 2 aplicări. Prețul este variabil - între 5 și 7 ron. Produsul se poate găsi în hypermarket-uri (Carrefour, Real, Auchan, Kaufland, Selgros, Cora), supermarket-uri (Carrefour market, Billa, Interex, Mega Image) , magazine de parfumerie (Douglas).

Voi ați încercat această mască?! Sau vreo altă mască fierbinte?!

Va pup [>:D<]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...