joi, 15 martie 2012

Review: Masca pentru curatare cu ciocolata alba Montagne Jeunesse

       Bună fetelor [>:D<] Astăzi a venit rândul review-ului măștii de curățare cu ciocolată albă de la Montagne Jeunesse. Probabil că o să vă întrebați de ce am lăsat-o ultima... Ei bine, să vă spun sincer, e o mască super, dar nu stiu dacă o voi recumpăra [:D] Și o să vă spun și de ce. Deocamdată vă las cu pozele [:)]






     Ei bine, masca este într-adevăr una delicioasa pentru acele persoane care adoră ciocolata albă [:D] deci nu pentru mine [:))] Miroase superb, dar am eu un os împotriva ei [:D] Pentru aplicare, trebuie să vă curățați întâi tenul cu apă călduță pentru a vă deschide porii. O puteți ține între 15 și 20 de minute. Este un răsfăț minunat, frumos mirositor și poate și delicios (dar atenție - nu o gustați!! [:P]). Eu am folosit plicul pentru o singură aplicare pe față și gât. Masca este albă și are o consistență cremoasă.Se curăță relativ ușor.  Mi-a plăcut pentru că mi-a lăsat fața netedă, curată și un pic hidratată. În schimb, hidratarea a fost de scurtă durată - la aprox. 2 ore am simțit nevoia aplicării unei creme hidratante.

     Am găsit exact același minus - ambalajul.

     Prețul este variabil - între 5 și 7 ron. Produsul se poate găsi în hypermarket-uri (Carrefour, Real, Auchan, Kaufland, Selgros, Cora), supermarket-uri (Carrefour market, Billa, Interex, Mega Image) , magazine de parfumerie (Douglas).

Voi ați încercat această mască?!
Va pup [>:D<]



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...