marți, 6 martie 2012

Guets Post: Vale Tina - DIY - Cum sa ne modificam gentuta?!

        Bună fetelor [>:D<] Pentru astăzi v-am pregătit o postare rapidă, trimisă de una dintre participantele la provocarea de aici, mi-a plăcut ideea, mai ales că eu am negrijat secția de DIY [:)] plus că-mi place tare mult ce i-a ieșit, e mai girly acum [;))]

"Buna!
Astazi mi-am modificat gentuta.
Acum cateva saptamani bune, am reusit sa ii rup breteaua. Sa va spun si cum . Eram in troleibuz, stateam jos si nu am fost atenta cum m-am asezat pe scaun, iar cand a trebuit sa cobor, m-am grabit si mi s-a rupt breteaua de la gentuta. Numai mie mi se putea intampla asa ceva. :D
M-am hotarat astazi sa o cos, dar am gasit o panglica si m-am hotarat sa o folosesc.
Aveti nevoie de : ata, ac, 3 m panglica, o gentuta ( bineinteles) si in caz ca va raniti ca mine, sa aveti la indemana si 1 plasture (mie mi-a intrat acul in deget).
Am cusut marginea panglicii de bretea si am rasucit-o pe toata lungimea acesteia. La un moment dat, mie mi s-a terminat panglica si pentru a o prelungii i-am facut o fundita. S-ar fi vazut urat daca as fi cusut funda de bretea exact in mijlocul acesteia. Initial am vrut sa scurtez breteaua, dar mi-am dat seama ca este prea mica.
Pentru ca mi se parea ciudat sa am doar breteaua colorata, am mai schimbat-o putin. I-am facut cateva cute din panglica.
Sper sa va placa ce a iesit! <3"







Vă place?! [;;)]

Voi v-ați modificat gentuțe, hăinuțe?! Le-ați îmbunătățit/reparat sau ați preferat să le aruncați?! [-(

Vă pup [>:D<]


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...