luni, 19 martie 2012

...Cheating....

        Bună fetelor [>:D<] Vă spuneam ieri pe facebook că mi-am propus să trișez un pic la comentariile pe care le strâng la recenziile din campania de voluntariat inițiată de cei de la Editura All [:)] După cum unele dintre voi știu deja, pentru fiecare comentariu lăsat la postarea respectivă cei de la Editura All adaugă 3minute de voluntariat la cele 15 pe care le primesc pentru că am făcut recenzia [:)] Știu că nu e prea corect ce fac eu, dar pentru un scop nobil se merită [:)]

Recenziile le găsiți:
Guillaume Musso - Vei fi acolo? (va urma)

     Ce trebuie să faceți?! Să lasați un comentariu pertinent la una dintre recenziile postate mai sus. Puteți lăsa câte unul la fiecare recenzie, cum doriți voi, dar condiția obligatorie e doar un comentariu/recenzie!!! 4 recenzii înseamnă 4 intrări la extragerea premiului [:)] Fetele care au lăsat comentarii până în publicarea acelui anunț pe facebook au șanse duble - fiecare comentariu lăsat recenzie îi asigură 2 intrări la extragere [;)]

Deci:
- la prima recenzie, toate comentariile de până la user-ul "ellenaa_05" (inclusiv) au câte 2 intrări asigurate
- la a doua recenzie, toate comentariile de până la user-ul "Larisa" (inclusiv) au câte 2 intrări asigurate

Restul au câte o intrare pentru fiecare comentariu [;)] Vă repet, un singur comentariu pentru fiecare recenzie și fără comentarii de pe conturi multiple!!

     Puteți comenta până joi, 22 martie 2012, ora 23.59 [:)] Câștigătoarea o voi afișa zilele următoare!!

     Aaaa, și am uitat premiul,nu?! [:))] Sau mai bine zis - mica atenție pe care o voi dărui uneia dintre voi care m-a ajutat la îndeplinirea scopului acestei campanii [:)]

Detalii:




Sper să vă placă mica mea atenție [>:D<]

Vă pup [>:D<]




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...