marți, 20 martie 2012

A fost odata ca niciodata....

        Bună fetelor [>:D<] Vă întrebam zilele trecute pe pagina de facebook dacă v-ar interesa o provocare inedită - să creați basme, povești sau povestiri... Cum câteva dintre voi ați răspuns pozitiv, am decis să-mi duc la bun sfârșit ideea... Sper că nu vă va fi greu și că vor fi cât mai multe participante [>:D<]

     Majoritatea ați votat pentru o poveste cu început dat... Trebuie să recunosc că mi-a fost tare greu să răspund acestei provocări pentru că am vrut să fie totul cât mai vag ca fiecare dintre voi să interpreteze în mod diferit...

So....


 "- Nuuuuu, nuuuuu!!! Nu se poate!! Fugi, salvează-te, te rog, lasă-mă pe mine!! Nici măcar nu mă cunoști!!"
- Fluturaș!! Fluturaș!! 
Bunica o zgâlțâia de zor pe Fluturaș în speranța că aceasta se va trezi cât mai repede din coșmarul pe care-l avea.
- Fluturaș, trezește-te scumpo, nu e decât un vis urât... Hai Fluturaș, luptă-te cu somnul, hai...
Deodată, micuța ghemuită, tresare... Se trezește...
- Bunico, iar am avut coșmarul ăla!! Nu mai înțeleg nimic!! Ce sens au lucrurile astea pe care le visez?! Cine e....... 

Ce trebuie să faceți pentru a vă înscrie la acest concurs?!
- să mă urmăriți prin gfc sau pe fb
- să postați despre această provocare pe orice platformă: facebook, blog, twitter
- să scrieți o povestire/poveste/basm de minim 1500 de cuvinte în word - aprox. 3 pagini (puneți-i titlu!!) - nu există maxim de cuvinte sau pagini - scrieți cât puteți, cât aveți inspirație, cât vă place!!
- lăsați un comentariu aici cu numele de la gfc/fb, cu link-ul unde ați postat și titlul lucrării
- trimite un email la coshuletzul_colorath@yahoo.com cu documentul în word, menționați numele de gfc/fb 

Termen limită: 3 aprilie 2012, ora 23:59

Nr. minim de participanți: 5!!

     Câștigătoarea va fi aleasă de mine, cu un pic de ajutor din exterior și de la voi [:)] Dar dacă sunt mai multe lucrări ce merită să câștige, o să ne sfătuim cu Mr. Random [:)] Dacă voi considera necesar, vor exista și alte premii mai mici [:)]

Premiul:

Detaliu:

(Masca a fost folosită o singură dată - nu mi se potrivește - câștigătoare este liberă s-o refuze)


(Din păcate nu am reușit să surprind culorile exacte...fardurile sund cremoase, sidefate - eu folosesc de câțiva ani truse de la această "firmă")



(Brățară colorată - se poate folosi și drept colier)



Sper că vă place acest premiu, eu sunt super încântată de el - dacă nu l-aș fi organizat eu, cu siguranță aș fi participat [;))]

Aștept înscrierile voastre [:*]

Vă pup [>:D<]









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...