joi, 22 martie 2012

Review: Sare de baie fresh "Big Blue" de la Lush

        Bună fetelor [>:D<] În urmă cu ceva timp am câștigat pe blogul Dariei, 3 produse de la Lush de care am fost tare încântată - auzisem atâtea lucruri bune despre ele încât trebuia neapărat să le încerc și eu [:D]

Acestea sunt produsele câștigate:


Astăzi o să vă vorbesc de mica "bombă" de sare de baie <3



Secțiune:




În acțiune [:D]:






Rezultatul:


Chestiile alea pe fundul apei arată ca niște râme [:))] Ce imaginație bolnavă am [:))]


Ce spune producătorul?!

"Cu totii avem parte de zile din acelea care trec fulgerator, suntem ocupati de dimineata pana seara, iar in final ramanem cu sentimentul ca nu am realizat nimic. Sau, in mai putine cuvinte, energie risipita fara o tactica prealabila. Ce legatura are asta cu baia ta zilnica? Uleiurile de lamaie fresh si lavanda iti dau claritate si precizie in gandire, asa ca poti sa scapi de detaliile iritante si sa vizualizezi planul cel mare. Fa un curs de gandire strategica: 2 saptamani intensive cu Big Blue."

Ingrediente: Bicarbonat de sodiu, Acid citric, Sare de mare coarse, Sare de mare fină, Parfum, Ulei de lămâie și lavandă, Alge marine, Eugenol, Geraniol, Limonene, Linalool, Colorant 42045.

Cantitate: 212gr

Preț: 23,80 ron

O puteți comanda de aici. O mai puteți găsi și în alte sortimente. Pe mine mă atrag toate [:))]

     Bomba poate fi folosită de 2 ori, se rupe destul de ușor în două. Când am vazut-o cum "se comportă" în baie, mă bucuram ca un copil [:))] Nu vă spun că miroase demențial că e de prisos [:X] Prețul e un pic cam piperat pentru bugetul meu, deși e de înțeles [:)] dar pentru un mic răsfăț la ceva timp cred că se merită [:D]

Ați folosit această sare de baie de la Lush?! Sau un alt produs de la aceștia?!

Vă pup [>:D<]












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...