vineri, 6 ianuarie 2012

Be Fearless&Fun!! Be Sensual!! ~Giveaway~ (RO only) CLOSED

          Ce faceți fetelor?! [;;)] Pe blog nu am mai avut activitate de câteva zile, dar cele care mă urmăriți pe Facebook, știți că v-am fost alături și chiar am organizat diverse concursuri zilele acestea [:)] Cu un concurs nou deschid și postările de astăzi de pe blog.
      Sper să vă placă pentru că noi chiar vă dorim Valentine's Day incendiar [;;)]

     De data aceasta, sponsorul nostru este magazinul online de lenjerie sexy BeSensual. Magazinul online BeSensual, importator de lenjerie intimă, vă oferă o gamă variată de lenjerie sexy, babydoll, corsete, costume sexy, lenjerie intimă, bodysuituri, clubwear, bodystocking, lenjerie, lenjerie mirese, lenjerie de lux, lenjerie erotică precum și accesorii adecvate acestor ținute. Toate produsele sunt originale, importate direct de la producători precum LivCo, Obsessive, Axami, Chilirose, Fiore, Nikol Djumon, Passion, Provocative.
   
     Ce puteți câștiga?! Un bodysuit special pentru a vă surprinde iubitul sau soțul în noaptea de Valentine's Day!!


Bodysuit-ul îl puteți vedea și aici.


Ce trebuie să faceți?!
Obligatoriu pt o singură șansă!!
- să mă urmăriți prin gfc
- să dați like pe Facebook sponsorului (aici) și mie (aici)
- să dați share acestei postări pe Facebook (Atenție!! Dacă nu știti cum să obțineți link-ul corect, aruncați un ochi aici!)

Pentru alegerea câștigătoarei, voi folosi Random!!

     Termen limită: 4 februarie 2012, ora 23:59!! Îmi rezerv dreptul de a anunța câștigătoarea în termen de 48 de ore de la încheierea giveaway-ului. Aceasta va avea la dispoziție 48 ore să-mi trimită adresa completă - inclusiv codul poștal și un număr de telefon la coshuletzul_colorath@yahoo.com!!

     Regulile sunt simple și vă rog să fiți foarte atente la completarea formularului pt că nu-mi doresc să descalific pe nimeni [:*]


Vă pup [>:D<]
Succes!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...