vineri, 13 ianuarie 2012

Random: Ce-am mai primit & ce-am mai cumparat...

        Bună fetelor [>:D<] Este prima mea postare de genul acesta și sper să nu aruncați cu roșii [:D] sau de fapt, puteți arunca - am poftă!! [:">] [:))]
     Let's start... Ultimele zile au fost nebunie curată pentru mine, am văzut numai oje și accesorii pentru unghii de am zis că nu-i adevărat [:))] Unele dintre voi, știți despre ce e vorba, unele nu așa că vă spun acum tuturor [;;)] btw, nu toate produsele sunt ale mele, dar m-am gândit să vi le arăt că poate cine știe, vă dau idei [:P]
     O să încep cu cele mai cerute oje ale săptămânii [:))] sper să mai aducă în magazinul din care le-am luat fetelor (Adina și Alexandra) pentru că parcă parcă m-ar tenta și pe mine, măcar una [:))] Dar dacă fetele din Ploiești sau București care mă citesc au idee pe unde se mai găsesc, să mă anunțe și pe mine [:D]
Golden Rose - Scale Effect (4ron/buc)
Și aceasta este postarea care a produs "fenomenul" [:))]

     Următoarele sunt niște accesorii pentru unghiuțe pe care le-am luat pentru o prietenă, pe lângă multe alte top coat-uri, baze, acrilice, lampe uv, unghii false, lipiciuri și alte nebunii de genu' [:))]




Vă plac?! Că eu am amețit numai să le văd [:))] închipuiți-vă că prețul lor este foarte mic și că per total am cheltuit pentru ea aprox. vreo 300ron pe aceste minunății [:))]

     Tot zilele acestea, m-am întâlnit și cu Andreea și mi-am luat premiul pe care îl câștigasem pe blogul ei pentru mami a mea [;;)] se pare ca Mr. Random a ținut cu mami [:))]


     Când am căutat ojele pe care vi le-am arătat mai sus, mi-am luat și eu una, destul de simpatică, zic eu (probabil vă voi arăta-o și într-un NOTD, dacă doriți):
(me love blue :D) 4ron/buc.

     Vă voi arăta și ce lucrușoare pentru unghiuțe mi-am cumpărat eu:

0,5ron punguta

3ron
fiola mică - 0,5ron/buc. și fiola mare - 1ron/buc
tare mult mi-aș dori să stiu cum voi aplica frumusețile astea, sper să mă descurc [:))]

9ron parcă
prima mea ojă crackle - am încercat-o și se comportă binișor [;)]

set cu plăcuță  - 4ron și plăcuța simplă - 2,5ron
ha [:))] astea nu știu dacă vor fi de vreun folos pentru că nu prea am încredere în calitatea lor și mai ales că n-am ojă specială [;)]

4ron/punguța cu 12buc.
pe acestea le pun la lucru în seara aceasta și vă voi spune dacă sunt bune sau nu [:D]

     Și ultimele, dar nu cele de pe urmă...după cum știți, am organizat un giveaway pe blog, sponsorizat de Handmadej Jeww, iar drăguța noastră creatoare de bijuuri mi-a oferit și mie niște minunății <3 Vă las cu imaginile ca să vă convingeți [:*]





Ultimele 2 poze sunt "furăcite" de pe pagina ei de Facebook, sper să nu se supere, dar n-am reușit sub nicio formă să le fac o poză decentă [:(] iar ultima pereche de cercei este pur și simplu demențială <3 și cel mai mult mă bucur că Ana a fost o foarte mare drăguță și a reținut că sunt înnebunită dupa albastru [:D]

Ei, ce ziceți fetelor?! Aveți vreun sfat, vreo sugestie, vreo întrebare pentru mine?! V-a plăcut genul acesta de postare?! [:)] Știu că v-am mai arătat ce-am mai primit pe la concursuri etc, dar niciodată nu v-am arătat ce-mi cumpăram eu [:-s]

Vă pup [>:D<]

Rămâneți aproape [;;)]

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...