vineri, 6 ianuarie 2012

MOTD: Jane by Design

     Astăzi vreau să vă vorbesc de un serial nou lansat de cei de la ABC Family în Statele Unite (deci nu e chiar un movie of the day :P). Din păcate, deocamdată, ne sunt promise doar 10 episoade...sper să nu-l întrerupă și pe acesta cum au întrerupt multe alte seriale care promiteau...


   Vă spun sincer că nu mi se pare un serial genial, cu un subiect nemaiîntâlnit or smth like that, dar ador outfit-urile prezentate, pantofii și alte nebuni din astea [:X] Personajul principal, Jane, este interpretat de Erica Dasher (ați auzit de ea?! [:-s]) și în serial apare și actrița super-cunoscută, Andie MacDowell. De asemenea, am înțeles că producătorul este același ca la Gilmore Girls...

Trailer-ul serialului:


Vă las cu câteva imagini pe care le-am salvat din primul episod, în general outfituri, un hairstyle și o pereche de încălțări super [:X]











Scuzați calitatea, dar atât am reușit... Sper că v-ați făcut o idee despre serial și despre outfit-uri [;;)]

Voi ce credeți, merită văzut?! L-ați văzut?!

Aștept opiniile voastre [:*]

Apropo, îl găsiți pe Vplay, rușine mie că am uitat să vă zic de la început [:">]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...