joi, 19 ianuarie 2012

NOTD - Blue sky

Bună fetelor [>:D<] Astăzi o să vă arăt cum am avut zilele acestea unghiuțele [;;)]

Oja folosită este Classics Glamour -nuanța 176 - pe care v-am aratat-o aici.


Așa arată pe unghiuțele mele:



Ce-i drept, am dat oja în 3 straturi...altfel, mi se părea că se vede foarte pal [:-s]

Sunt mulțumită de ea, de 6zile făcute și încă rezistă cu stoicism [;)] Cred că e super pentru o ojă așa de ieftină și fără un brand de renume inscripționat pe etichetă [;)]

Îmi place extrem de mult pentru că are mici particule de sclipici în ea [:D]

App, pentru cele dintre voi care cunosc, cu ce Dzeu poate să-mi mai treacă și mie "mini-exfolierea" pielii din jurul unghiilor?! Dacă vă uitați atent la ultima poză, o să observați bucățele mici de piele ridicată... E prima oară când am așa ceva... și dacă erau doar 2-3 pe acolo, nu mă deranjau așa rău...

Aștept păreri și sfaturi [;;)]

Vă pup [>:D<]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...