marți, 24 ianuarie 2012

Review: Gel de duș exfoliant Herbosophy

       Bună fetelor [>:D<] Pentru astăzi v-am pregătit un mic review, sper să vă fie de folos [:*] Vă voi vorbi despre un alt produs Herbosophy, de data aceasta, unul care mi-a plăcut foarte mult și chiar l-am recumpărat: gelul de duș exfoliant cu unt de shea și ulei esențial de lavandă, primit inițial tot în urma giveaway-ului organizat de Adina [;;)]


     Ce spune producătorul și ingredientele:


     Cantitate: 250 ml
     Pret: 15ron

     Ce spun eu?!
       În primul rând, nici nu mai e nevoie să spun mai mult decât că ador gelurile de duș cu lavandă [:X] Îmi place foarte mult faptul că mirosul lavandei este mai puternic decât cel al untului de shea, "anihilându-l" daca pot spune așa pentru că trebuie să recunosc că nu-mi place deloc mirosul acestuia.
      Formula gelului este ușor cremoasă, dar consider că particulele sunt cam prea puține și cam prea finuțe pentru un gel de duș exfoliant. Ca să vă faceți o idee asupra lor:



     Repet, exfolierea nu este de nota 10, dar ca gel de duș - îl ador [:X] Și totuși...după ce îl folosesc la băiță și aplic Revicel, acțiunea cremei anticelulitice este un pic mai puternică decât de obicei.
     Să știți că face spumă multă, iar mirosul persistă pe piele ore bune [:D]


Hehe, cred că doar atât vă pot spune despre un gel de duș [:D] Voi l-ați încercat?! Dacă da, ce părere aveți despre el?!

Vă pup [>:D<]

    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...