vineri, 27 ianuarie 2012

Tag 50 de intrebari

       Hello girls, again [>:D<] Vânez de mult timp tag-uri prin blogosferă pentru că tare mult îmi plac [;;)] Sunt datoare cu unul cu parfumuri pentru că mi l-a transmis Kleo, dar deocamdată vi-l arăt pe acesta preluat de la draga noastră Classy and Pink. Sper să vă placă. [:*]


01- Crezi ca esti frumoasa?
Nu!!

02- Crezi ca esti simpatica?
Maybe [:-"]

03- Crezi ca esti inteligenta?
Heeeiiii, normal [:))]

04- Cum te descurci cu persoanele de sex opus?
Foarte bine

05- Ce zodie esti?
Leu

06- Soare sau ploaie?
Ador soarele - doar sunt leoaică, dar nimic nu se compară cu o ploaie caldă de vară [8->]

07- Anotimpul preferat?
Hmmm...greu de decis...dar în principiu, vara [:D]

08- Ciocolata neagra sau alba?
Neagră

09- Ti-e mai usor sa razi sau sa plangi?
Să plâng...

10- Spune o fraza dintr-un film.
"Tomorrow is another day..." - Gone with the Wind

11- Ce faci?
Completez acest tag cât timp se încarcă un episod din "Desperate Housewives" și îmi dau sms-uri cu iubitu' [;))]

12- Ai grija la modul in care te imbraci?
De cele mai multe ori da [:D]

13- De cate ori te speli pe dinti pe zi?
De două ori.

14- Te superi usor?
Hmm...depinde de situație și de persoana care mă supără...

15- Ai vreun viciu?
Dacă ne referim la țigări & co, NU...dar dacă ne referim la defecte etc, DDDAAAA!!!

16- Un comportament care te deranjeaza?
Persoanele care mint...

17- Esti superstitioasa?
Și da și nu... Nu le iau fix ca atare, dar și de câte ori fac ceva ce ține de o superstiție, zic "Doamne ajută" în gând și parcă nu mă mai gândesc atât de mult la acel lucru/fapt ca la o superstiție [:)]

18- La care persoana nu ai renunta niciodata?
Mama și tata.

19- Ai fost indragostita vreodata?
DA!

20- Crezi in iubire?
DA!!

21- De ce a esuat ultima relatie serioasa?
Ultima relație serioasă?!Hmm...pentru că am realizat într-un final că nu era ceea ce îmi doream...

22- Ai avut inima franta?
Oare cine n-a avut-o?! [:-<]

23- Ai frant inima cuiva?
Din păcate...și nu numai unei persoane sau două... Aparent, ăsta e job-ul meu [:|]

24- Te-ai indragostit de cel mai bun prieten?
Nu îndrăgostit, dar m-am cam gândit la el ca la un potențial iubit [:D]

25- Ai iubit pe cineva fara sa i-o spui?
Nu am iubit, dar am fost îndrăgostită și nu am spus...

26- Ti-e frica sa te implici serios intr-o relatie?
Mi-a fost frică să mă implic în relația actuală, dar mi-a cucerit inima încetul cu încetul [:)]

27- Ai avut mai mult de 5 relatii serioase in viata ta?
Nu!

28- Iti lipseste cineva acum?
Poate...

29- Esti fericita?
Oarecum...

30- Mananci ceva?
În general, da [:))] acum nu [;)]

       31- Iti place de cineva??
       În ce sens?! [:P] Mie îmi plac multe persoane [:P]

       32- Cea mai frumoasa zi din viata ta?
       Când am văzut Austria - Viena pentru prima oară [:X]

       33- Cea mai urata zi din viata ta?
Nu vreau să-mi amintesc [:)]
 
 
34- Anul cel mai bun?
Când l-am cunoscut pe iubitul meu, am terminat liceul și am intrat la facultate - 2009.

35- Ai sarbatorit deja ziua de nastere?
Ohooo...încă din august [:))] o aștept e următoarea, ador cadourile [:))]
 
 
36- Ai tinut diete?
Oarecum [:D]

37- Ai avut nopti albe?
Extrem de multe [:-ss]

38- Ai mers cu cortul?
DAAA!!! [:X]
 
 
39- Te-ai supus conditiilor altora / ai facut compromisuri?
Da...

40- Ai imbratisat pe cineva?
Daa...

41- Ai facut ceva de care sa iti para rau?
Foarte multe lucruri...dar până la urmă, am realizat că m-au făcut să fiu persoana care sunt astăzi și nu regret ce am devenit [;)] Cel puțin, nu mi-a părut rău că nu le-am făcut [;)]
 
 
42- Ai suferit pentru o alta persoana?
Și cât de mult...

43- Ai calatorit peste hotare?
Da [:X]

44- Ultima persoana pe care ai imbratisat-o?
Iubitul meu [:X]
45- Ultima persoana pe care ai telefonat-o?
Bineînțeles că pe mama [:))] Ufff...am uitat să-i zic noapte bună [:(]

46- Ultima persoana la care ai tipat?
Tata [:))] E ceva obișnuit oricum [:))] cred că ne credem prea departe unul de celălalt [:))]

47- Cuvantul tau preferat?
Melancolie [:)]

48- Exista viata dupa moarte?
În cer, da.

49- Ce parte din corp preferi?
Ochii [:D]

50- Pentru ce ai lupta pana la moarte?
Pentru visul meu!
Sper că v-a plăcut [>:D<]
Vă pup [>:D<]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...