miercuri, 4 ianuarie 2012

Prima postare pe 2012 - random talk

Bună fetelor [>:D<] îmi cer scuze de lipsa mea prelungită pe blog, dar nu știu, parcă zilele acestea, în loc să mă odihnesc și eu ca tot omul, eu am ținut-o numai pe drumuri și numai obosită... D'abia aseară am ajuns cu bine în pătuțul meu și am dormit și eu în sfârșit cu adevărat BINE [:X]
Deși, cu întârziere, vreau să vă urez un 2012 mai bun, plin de realizări, multă sănătate și tot ce vă doriți [>:D<] Să fiți mai vesele, mai iubitoare, mai darnice și mai bune [:*]
Mie îmi bate sesiunea la ușă și nu prea mi-e bine...mai am și licența la una dintre facultăți (deh, când te mănâncă undeva să faci două facultăți în același timp [8-|])...și o să fiu din ce în ce mai obosită și mai lipsită de chef și puteri, dar pentru anul acesta mi-am propus multe lucruri și sunt mai hotărâtă ca niciodată că trebuie să muncesc pt a le obține!! Voi ce mai faceți?! Cum v-ați petrecut revelionul?! Ați revenit la muncă/la facultate?! Mi-e dor să vorbesc cu voi, să vă scriu...mi-e dor să văd un comentariu de la voi, dragelor [>:D<]
La noapte voi afișa și câștigatoarele seturilor de bijuterii și ONLiNE - cine nu s-a înscris până acum, grabiți-vă pentru că mai aveți timp până diseară la 23:59!!



Vă pu [>:D<]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...