marți, 31 ianuarie 2012

Castigatoare Placa Roz Total Pro Beauty

       Bună fetelor [>:D<] Ieri s-a încheiat giveaway-ul Total Pro Beauty așa că să vă prezint câștigătoarea [:)] Au fost descalificări, bineînțeles, dar nu mai are sens să el mai spun având în vedere că am lăsat fiecăreia mesaj cu greșelile pe care le-a făcut [:)] plus o descalificare pt înscriere dublă - Lautarescu Adriana, daca nu ma insel - știu și înțeleg că au fost erori de la Disqus, când am primit comentarii duble triple, le-am șters și am lăsat doar unul singur, dar acest lucru a fost simplu de observat pentru că erau consecutive - în schimb, în acest caz, înscrierea a fost făcută la câteva zile diferență [;)]

     Acestea fiind spuse...

Felicitări!! Ai 48 de ore la dispoziție să-mi trimiți datele tale, inclusiv codul poștal și un număr de telefon la adresa coshuletzul_colorath@yahoo.com!! Menționează la subiect ce ai câștigat! Mulțumesc!!

Fetelor, nu fiți triste, mai sunt 3giveaway-uri active pe blog și 3 pe pagina de Facebook [>:D<]

Vă pup [>:D<]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...