sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Castigatoare Petite Provence

       Bună fetelor [>:D<] Știu că de obicei sunt punctuală cu anunțatul câștigătoarelor, dar de data aceasta n-am mai putut fi atât de rapidă [:(]

     În primul rând, am în continuare înscrieri greșite, link-uri lăsate greșit, ba către pagina dvs personală, ba email în loc de share, ba link-ul face trimitere către o imagine sau către profilul meu sau veșnica problema cu nefăcutul "public" [:(] Îmi pare rău fetelor, dar a trebuit să fac câteva descalificări din cauza aceasta [:(]

     În al doilea rând, deși mă bucur tare mult pentru persoana care a câștigat acest giveaway, regret că din cauza orei târzii și a luminii foarte proaste nu am mai reușit să filmez extragerea pentru a putea arăta dovezi concrete în caz că cineva ar avea reclamații de făcut...

     Oricum, eu vă pun la dspoziție ambele liste, cea cu participanții și cea finală după descalificarea persoanelor care s-au înscris incorect. Aștept doar un email la adresa coshuletzul_colorath@yahoo.com.

     Și ca să n-o mai lungim...



Felicitări!!

Aștept datele tale până duminică la ora 22, adresă completă + număr de telefon la coshuletzul_colorath@yahoo.com!!

Și așa cum am mai spus, câștigătoarea este datoare și cu un review mic [:)]

O seară bună fetelor și rămâneți pe aproape că urmează noi surprize [:P]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...