miercuri, 25 ianuarie 2012

Random: Ce-am mai primit & ce-am mai cumparat...

       Bună fetelor [>:D<] V-am promis postarea aceasta așa că m-am ținut de cuvânt...chiar dacă zău că nu-mi vine să stau la birou și să vă scriu...și nu din cauza voastră...pe cuvânt că nu...dar zăpada asta m-a deprimat total...ce să mai zic că la ferestre am zăpadă de două palme [:))] brrr....și e atât de frig [:-<] Nu-mi place iarna deloc deloc [:((] nu haine groase, nu frig, nu fulare sau căciulițe, nu cojoace, nu nu nu [:((]
     Revenind la treburile noastre....
     Am fost o trenderiță vrednică și în această campanie, m-am situat printre primele 15 locuri așa că mi-am primit "răsplata" [:D]


     De asemenea, m-a lovit norocul cu produsele Apidermaliv fix la ultimul concurs organizat pe blogul Adelinei [:))] și având în vedere că s-a extras o a doua câștigătoare pentru că prima nu a răspuns, chiar pot să zic că a dat norocul peste mine [:))]


     Prin preajma Crăciunului, am câștigat o pereche de cercei pe pagina de Facebook a lui Butterfly Accesories, dar din diverse motive d'abia de curând am intrat în posesia pachetului. Însă, mai bine mai târziu decât niciodată, nu?! [:P] Mai ales că am profitat de ocazie și mi-am mai luat și eu câte ceva [;;)]





     Și nu în ultimul rând, ieri mi-am mai cumpărat câte ceva [;;)] Am intrat pentru prima oară în DM, nu știu de ce nu m-a interesat până acum, deși treceam pe lângă el cel puțin o dată pe săptămână [:))] And guess what?! Mi-am luat demachiantul Balea că tot a fost atâta vâlvă cu el pe bloguri - este varianta mică - dar am vrut să văd dacă merită [:D] Ei bine, merită din plin [;)]


     Pfff....și uitam mica mea tâmpenie [:))] Pe la un stand de cosmetice din mall, am găsit balsamuri din acelea de buze cu arome de suc [:))] Știu că sunt de proastă calitate și probabil conțin multe tâmpenii, dar nu am rezistat să nu iau măcar unul să văd cum este [:D] Mirosul este divin, iar culoarea... [:-s] Ei bine, cu siguranță nu e ce se vede [:))]




     Sper că v-a plăcut mica mea postare de astăzi [:*] Vreți să vedeți vreun produs anume în postările viitoare, să vă spun părerea mea?! Just let me know [;)]

Vă pup [>:D<]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...