miercuri, 27 martie 2013

10 Day "You" Challenge: 10 secrets

Buna dimineata :* :*

Rasfoiam ieri niste bloguri din afara si am dat peste acest tag-challenge, este tare dragalas si diferit fata de cele pe care le-ati vazut pana acum asa ca sper sa va placa :)

Ideea celor 10 zile este cam aceasta:


So... today... 10 secrets!!

1. Gandesc si analizez mult mult prea mult orice gest, cuvant, fapta... si de multe ori aleg sa cred "partea urata" a acestora...

2. Am terminat o facultate (Romana-Engleza), iar anul acesta termin Dreptul... vreau sa-mi fac o cariera in acest ultim domeniu, dar mi-e tare teama ca n-o sa reusesc si ca voi dezamagi pe toti cei ce-au crezut in mine...

3. Imi doresc tare tare mult sa strabat tara in lung si in lat, sa vizitez orice locsor pentru ca avem o tara minunata si vreau sa ma pot bucura de ea. Bineinteles, nu o sa refuz nici calatoriile in alte tari... :P

4. Mi-e enorm de mult dor de copilarie si adolescenta - as da orice sa mai intorc timpul, macar putin sau macar sa se mai reintalneasca "gasca" de atunci... nici nu-mi vine sa cred ca am aproape 23 de ani... e aproape imposibil... creierul meu stagneaza de la ideea "vreau sa fiu mare cat mai repede, sa am 18ani si sa-mi iau permisul!!"... Eh, am trecut de 18ani, mi-am luat permisul exact atunci, dar simt ca am ramas blocata in momentul ala :|

5. Vreau sa am familia mea (preferabil un baietel si o fata :D) si o casa de vis - pe care o proiectez in cap inca de mica :)

6. Nu am regrete! Sincer. Toate s-au intamplat pentru ca asa a trebuit sa se intample... indiferent daca a fost vorba de bucurii, dezamagiri, esecuri sau reusite. Daca nu s-ar fi intamplat asa, nu as fi fost persoana care sunt astazi si nu as fi fost unde sunt acum...

7. Ador jocurile de "familie" - boardgames-urile sau cum se numesc :) As cumpara o multime daca s-ar putea, pacat ca la noi nu exista atat de multe... O alta mare dragoste de-a mea inca din copilarie sunt puzzle-urile, cu cat mai mari si mai dificile, cu atat mai bine!

8. Sunt pasionata de istorie, daca as avea suficient timp la dispozitie, probabil ca as fi studiat pana la ora actuala cam tot ce era de studiat :))

9. O alta mare pasiune - care stiu ca nu prea se pupa cu blogul - e politica. Poate va suna ciudat, dar a existat un moment in care chiar am crezut ca noi tinerii putem sa facem o diferenta in tara asta! Intre timp, mi s-a mai dus entuziasmul sau macar vreau sa simulez asta ca sa nu-mi para si mai rau pentru evenimentele politice din ultimul an din Prahova si tara...

10. Si ultimul secret... ca sa fiu un pic in ton cu blogul... Am o MARE fixatie pe incaltamintea alba!! M-am temperat in ultimii 2ani si macar la pantofi m-am dat pe negru si la vreo 2-3 perechi de cizme :D credeti-ma, e o realizare pentru mine :)) Fug de negru ca de naiba :)) prefer oricare alta culoare la incaltaminte, asta daca nu se poate alb :D si fixatia asta se poate adauga si la genti, cred, avand in vedere ca majoritatea sunt albe :D

Eh... cam asta a fost cu 10 dintre secretele mele :)

Va place acest mini-challenge?!

Consider ca e o modalitate de a ma cunoaste mai bine :)

Feel free to do if you like it!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...