miercuri, 6 martie 2013

[Colaborare] Spring's here

Buna dimineata, fetelor :X

A venit primavara, afara e soare, peste tot la colt de strada vedem tarabe cu flori si multe albinute, bineinteles :D Iar eu si Valentina ne-am gandit ca primavara este un motiv perfect pentru a fi urmatoarea tema pentru colaborarea noastra :X

Haideti sa vedem ce manichiura va propun eu :)

DSCF0183resize

Flormar Supershine 29
Classics Glamour 211

DSCF0189resize

DSCF0190resize

DSCF0192resize

Inspiratia brataricii mi-a venit de la machiajul pe care l-a pregatit Valentina pentru voi, iar de aici a rezultat si manichiura mea :D

DSCF0200resize

Eh, ce spuneti, va place?! :)

Nu uitati sa treceti si pe la Valentina sa vedeti propunerea ei :)

Va pup,
O zi minunata sa aveti!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...