miercuri, 13 martie 2013

Un Notd mai vechi :)

De data asta, chiar n-am avut niciun pic de inspiratie pentru titlu asa ca am scris exact ceea ce reprezinta - o manichiura mai veche, ale carei poze zaceau ratacite prin laptop :)

Oja am primit-o de undeva de prin Italia asa ca nu stiu mare lucru despre ea, doar ca imi place culoarea si se usuca tare repede :)

Va las cu pozele.

 photo DSCF0088resize_zps603b2c25.jpg

 photo DSCF0091resize_zps25f2808a.jpg

 photo DSCF0093resize_zpsb26ec157.jpg

 photo DSCF0096resize_zps99102dfc.jpg

Ce ziceti, va place oja?! E o culoare diferita fata de cele cu care v-am obisnuit pana acum :) Dar de aici incolo, vreau sa va arat toate ojutele care zac ratacite prin cutiute si sertare pentru ca la ultimul recensamant am descoperit ca am o multime pe care nu vi le-am aratat sau pur si simplu, nu le-am folosit :| Not nice at all.

Va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...