joi, 28 martie 2013

Se cauta Blogger ambasador ZorileStore!!

Blogawards impreuna cu ZorileStore au o noua campanie minunata. Pe numele sau "Se cauta Blogger ambasador ZorileStore" ne indeamna sa ne alegem o pereche de ... incaltaminte din categoria "Curatenie de primavara" de pe site-ul celor de la ZorileStore :)

Au fost cateva modele care mi-au placut asa ca m-am decis tare greu, dar intr-un final mi-am ales acesti papucei, mi se par finuti :)


Ii gasiti aici.

Am avut o experienta placuta, campania trecuta cu ZorileStore si mi-as dori si aceasta sa fie la fel :) mai ales ca mi-au placut tare mult sandalutele, au fost usurele si rezistente, mai ales ca mereu mi-au fost cele mai la indemana cand a venit vorba de o plimbare :) Sper ca si acum, totul sa se ridice la nivelul asteptarilor mele.

Voi v-ati inscris?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...