miercuri, 27 martie 2013

Review: Sampon hidratant de la Farmec

In urma cu ceva timp, va anuntam ca am castigat un premiu pe pagina de facebook a celor de la Farmec. Era format dintr-o crema de fata cu galbenele, o crema de corp cu ulei de argan si un sampon hidratant cu urzica si aloe vera.

A trecut de atunci suficient de mult timp astfel incat sa-mi formez o parere clara despre ele :) Daca cu primele doua produse a fost dragoste la prima vedere, cu samponul am avut o relatie de love-hate din care intr-un final a iesit invingator tata :)) Radeti voi radeti, dar haideti sa o luam cu incetinisorul...

DSCF0185resize

Ce spune producatorul?!

Beneficiile extractului de urzica pentru par sunt cunoscute inca din antichitate: stimuleaza cresterea, fortifica firul de par, revigoreaza si reda stralucirea parului. Aloe Vera este o sursa excelenta de vitamine si minerale, hidratand intensiv scalpul si firul de par, prevenind aparitia matretii, stimuland cresterea sanatoasa a parului.

Utilizare: Se aplica pe parul umed, se maseaza usor si se clateste cu apa din abundenta.

TESTAT DERMATOLOGIC

FARA PARABENI

Ingrediente:

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Urtica Dioica Extract, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Propylene Glycol, Panthenol, Parfum, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Phenoxyethanol, Ethylhekylglycerin, CI 19140, CI 42051.

400ml - aprox. 10lei

Parerea mea:

Eh, aici e aici... In prima faza, mi-am spus ca din moment ce oricum unul dintre sampoanele pe care le folosesc se bazeaza tot pe urzica si aloe vera, nu voi avea nicio problema cu acesta... Dar, dintr-un oarecare motiv, dupa ce am inceput sa-l folosesc, ma manca ingrozitor scalpul... Groaznic era, credeti-ma, de cele mai multe ori ajungeam cu sange sub unghii si cu bubite in cap, pline de sange (dupa spusele mamei, va dati seama ca eu nu le-am vazut)... Era singurul lucru pe care il schimbasem in rutina mea asa ca in momentul in care am incetat sa-l folosesc, au incetat si mancarimile...

Totusi, imi pare tare rau ca a avut acest efect nedorit pentru ca pe de alta parte, parul chiar era mai hidratat, mai stralucitor, iar carliontii erau tare frumosi :) Si un alt plus a fost ca nu mai mi s-a ingrasat parul atat de repede si in loc ca dupa 2zile jumatate sa fie urgent nevoie de baie, ajunsesem sa pot sa ma spal chiar si la 4zile... But then again... nu intotdeauna o mana spala pe alta, nu?!

Are un parfum frumos, discret, dar e un pic cam lichid fata de sampoanele cu care sunt eu obisnuita. In schimb o cantitate mica, face enorm de multa spuma!

Si cum va spuneam la inceputul postarii... cand doi se cearta (adica eu si samponul), al treilea castiga (adica tata)!! Hmmm... tata :D Ca sa va spun mai pe scurt, cum apare ceva nou, un curier sau vreun produs nou, e intotdeauna motz langa mine sa vada ce contine, cum miroase, daca poate sa-l foloseasca si el si tot asa :)) De cele mai multe ori reusesc sa le mai ascund, dar in alte dati ma prinde in flagrant delict si trebuie sa-i cedez si lui ceva cumva. De data asta a fost mai usor si normal ca i-am pasat samponul avand in vedere ca eu nu ma intelesesem asa bine cu el...

Aici, alta poveste! Tineti minte ca v-am spus de hidratare, stralucire, definire a carliontilor?! Ei bine, cam la fel a fost si la el - ca doar de la el am mostenit "cretzimea" =)) Si nici vorba de mancarimi! A spus ca si-a gasit samponul perfect, ii place tare mult si mai serile trecute a venit chiar sa ma intrebe de unde poate sa-l cumpere ca e pe terminate.

Asa ca, inca o data s-a demonstrat teoria conform careia ce mie nu-mi prieste nu inseamna ca voua nu v-ar merge bine.

Voi ati folosit sampoanele din gama Natural de la Farmec?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...