marți, 26 martie 2013

Let's go shopping: books, shoes and dresses

Stiti ca in urma cu putin timp am lansat o noua rubrica pe blog si am promis ca va voi tine la curent cu toate ofertele pe care le primesc eu pe email asa ca haideti sa vedeti ce oferte am gasit astazi :)

In primul rand, pentru pasionatele de lectura, pe site-ul Libris.ro, astazi intre orele 20 si 22, absolut toate cartile vor avea reduceri cuprinse intre 30% si 80%!!

Libris.ro

Tot pentru pasionatele de lectura, Nemira ofera 40% reducere pentru titlurile colectiei Nautilus si 45% reducere pentru titlurile colectiilor Fantasy&Horror. Ambele promotii sunt valabile pana la 1 aprilie!!

Nemira

Nemira

Si de la carti trecem... la nimeni altii decat cei mai buni prieteni ai fetelor: PANTOFII!! EccoShoes are o super campanie "Spring is in the air": cumperi de 300lei si la urmatoarea comanda beneficiezi de 50lei reducere, livrare si retur gratuit!! Oferta este valabila pana pe 31 martie, iar voucher-ul este valabil pana pe 31aprilie!!

Ecco-Shoes.ro

Mi-au atras atentia:

balerini_dama_35605302498_ss13
Ii gasiti aici.

geanta_dama_ecco_austin_shopper_bleu910440890318_f_ss13
O gasiti aici.

De la pantofiori si genti, trecem la rochite ;;) Haideti sa sfidam impreuna vremea rea si din noaptea aceasta incepand cu ora 0:00 si pana duminica la ora 24, sa ne cumparam 3 rochite la pret de 2 din colectia Vitamin - Charm de la TinaR!!

Mie mi-au placut:

1436_mare
O gasiti aici.

FI-751_50-bordo_mare
O gasiti aici.

FI-728_121-czerwony_mare
O gasiti aici.

FI-742_122-ecri_mare
O gasiti aici.

Si ma opresc aici pentru ca daca ma mai uit mult pe site ma ia cu ameteala si raman fara finante toata luna viitoare :D

Va face cu ochiul vreuna dintre promotii?!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...