duminică, 31 martie 2013

10 Day "You" Challenge: 6 places

Happy Sunday girls :X In sfarsit a fost o zi cat de cat de primavara :X Sper ca si la voi vremea a fost la fel de frumoasa...

Si mai sper ca n-ati uitat sa va dati ceasurile inainte :P dormim mai putin, dar ne vom adapta noi, nu?! :)


Ha :D Asta e cu adevarat una dificila :D Si sa va spun si de ce... v-am spus de atatea ori ca imi place sa calatoresc si imi doresc s-o fac mai des, din locuri din ce in ce mai indepartate si totodata apropiate... Am iesit din tara de cateva ori, dar intotdeauna depindeam de altcineva asa ca aproape niciodata nu am apucat sa ma plimb cu adevarat, sa vizitez tot ce-mi doream sa vizitez and so on...

Dar... incet-incet sper sa reusesc sa imi indeplinesc toate aceste vise :)

E dificil sa aleg doar 6 locuri...

1. Romania. Pentru ca e minunata si pentru ca imi doresc sa-mi cunosc mai bine tara; indiferent de orice se intampla la noi, sunt mandra ca sunt romanca si nu-mi doresc sa plec din tara, sa ma stabilesc in alta parte... Imi iubesc tara si aici vreau sa raman mereu.

DSCF0539resize

DSCF0412resize

Brasovul e unul dintre orasele pe care le ador si unde ma intorc mereu cu mare drag...

2. Italia. Roma. Pentru ca suntem popor latin si pentru ca e de datoria noastra sa vedem de unde a venit cealalta jumatate a sangelui nostru: latinii.


Dar si Venetia :X


3. Spania. Madrid. Barcelona. Pentru ca pur si simplu, sunt indragostita de ea :X


4. New York - orasul care nu doarme niciodata :X


5. Sankt Petersburg


6. Marea Britanie - o alta mare dragoste :X


Mi-a fost greu sa ma opresc la 6 locuri doar......

Voi ce tari, orase, locuri va doriti sa vizitati macar o data in aceasta viata?!



* Doar primele 2 poze imi apartin, celelalte le am stranse intr-un folder de-a lungul anilor, deci nu mai stiu sursa exacta.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...