duminică, 3 martie 2013

The 31 day Nail Challenge: Yellow Nails

Hello girls!!

Am lipsit un pic din peisaj pentru ca mi-a fost tare rau asa ca postarea pe care o asteptati inca de ieri, o vedeti abia acum si nu sunt prea mandra de acest lucru, dar sper ca sunt iertata :*

Postarea face parte din colaborarea celor 31 de zile pline de provocari in materie de unghiute :)

Acestea sunt toate temele, in caz ca nu le mai stiti sau in caz ca popositi pentru prima data pe acest blog :)


Am vazut Red Nails, Polka Dots, Inspired by a color, Orange Nails, Stripes, Inspired by a song si astazi avem Yellow Nails :D

Trebuie sa recunosc ca n-am fost deloc inspirata, ba chiar am realizat si un dezastru, primul dezastru acrilicele, but... hai s-o punem pe seama gripei pe care o am :D

Cand am vazut ce tema urma saptamana aceasta, m-am gandit ca am o singura oja care e galbena cu adevarat, un galben minunat pe care ador sa il port si il urasc in aceeasi masura :( il urasc pentru ca lasa unghiile patate chiar daca folosesc baza :( dar asta e, nu ma pot desparti de el oricum ar fi :D

Galben?! Hmm... singurul lucru la care m-am gandit cand am vazut ca e vorba de "yellow nails", o sa radeti, dar au fost desenele animate, mai exact Pokemon :X Hai, recunoasteti cine nu le-a vazut?! :P Au fost desenele copilariei mele, in fiecare weekend ma trezeam cu noaptea in cap ca sa vad noul episod de pe Pro tv, iar in restul saptamanii mancam enshpe mii de cornuri numai ca sa gasesc un abtibild cu un pokemon nou :D Pokemonul preferat?! Mai are rost sa va intrebati?! Bineinteles ca a fost Pikachu :X :X


Asa ca manichiura mea de astazi are ca vedeta pe:

DSCF0127resize

DSCF0126resize

"Ticaloasa" de care va vorbeam mai devreme:

DSCF0128resize

Si esecul lamentabil de care ziceam:

DSCF0112resize

Se pare ca am nevoie de pensule mult mai subtiri de nail art... acum sa vedem si pe unde o sa le gasesc...

Sunt convinsa ca ati vazut deja manichiurile fetelor, dar totusi, in caz ca ati omis vreuna, va las aici link-urile tuturor bloggeritelor participante la colaborare:


Va pup!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...