joi, 28 martie 2013

10 Day "You" Challenge: 9 loves

Yesterday - 10 secrets, today - 9 loves...


Hmm... asta e cu adevarat dificil... 9 iubiri :-??

1. In primul rand, familia (mama, tata si iubitul meu). Si nu cred ca e nevoie de nicio explicatie aici.

2. Animalutele. De toate felurile, marimile, culorile :D

3. Natura. Sunt indragostita de ea, ador sa merg la iarba verde, iar daca e si padure si un lac/rau prin apropiere, deja sunt in rai :X si daca e si munte, e si mai bine :X

4. Vara. Anotimpul meu preferat: soare, vacanta, plimbari, ziua mea de nastere - chiar trebuie sa spun mai mult?! :D

5. Cartile. As citi, citi si iar citi, ador sa-mi imaginez personajele in universul lor, iar eu sa iau parte la actiune fiind o musculita pe-un perete :D

6. Sa scriu. Sa-mi astern gandurile pe foaie. Sa scriu scrisori :X

7. Sunetul ploii :X Iar eu sa stau intr-un fotoliu, invelita cu o patura calduroasa si o cana de ceai fierbinte in mana si sa privesc cum se scurg picaturile de ploaie pe fereastra...

8. Maimutoaiele de plus :X Stiu ca nu mai am 10ani, dar am o adevarata colectie si vreau sa devina din ce in ce mai mare :X

9. Blogul si voi. Ador sa (va) scriu si va iubesc pe voi ca ma urmariti si ma cititi :X (mai ales pe cele care imi lasa si feedback :P)

Voi ce iubiti?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...