luni, 25 martie 2013

Happy Nails

Hello girls :)

Stiu ca iar am lipsit ceva timp de pe blog, dar de data asta, a fost pur si simplu, un motiv pueril :)) Am descoperit intr-o zi la facultate (in timp ce profa "bla bla" din gura, iar noi faceam total altceva D) un joculet idiot cu care sunt convinsa ca sunteti multe dintre voi familiarizate... Candy Crush :D

Aaa, plus Criminal Case ca-l vedeam pe iubi jucandu-l intruna si mi s-a parut fain :D

Cam cu asta mi-am ocupat timpul in ultima saptamana, mai aveam putin si nu mai dormeam din cauza acestor nenorociri de jocuri :))

Dar... ca sa recuperam timpul pierdut, vreau sa va arat o manichiura de zilele trecute, cand inca era soare afara... :( La mine ninge viscolit la ora asta, mai e si cod portocaliu pentru noaptea asta.... si tare mi-e teama sa nu ma trezesc maine cu troiene :-s

DSCF0208resize

DSCF0186resize

DSCF0195resize

DSCF0198resize

Eh, ce spuneti, cum vi se par unghiutele mele?! ;;)

Va pup!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...