duminică, 10 martie 2013

Povestile din spatele cadourilor

Alarma suna. E 9 dimineata.

"- Doamne, ce-as mai fi dormit...."

Chiar as mai fi dormit, as fi petrecut pur si simplu, o dimineata lenevind in pat... macar azi... Dar nu, trebuie sa plec in oras, trebuie sa merg in cautarea cadoului perfect! Deja fac asta de 3zile si n-am gasit absolut nimic care sa ma multumeasca... Este prima noastra aniversare, 1 an impreuna, cel mai minunat an din viata mea asa ca totul trebuie sa fie perfect!!

 Inainte... hai sa mai arunc un ochi pe Facebook, email-uri... Pana se deschide laptop-ul, pana are semnal wireless-ul, mai casc de 3 ori si ma intind de inca 2, mi-aranjez ursuletii din pat (da, inca dorm cu ei :P) si gata... Ecranul s-a luminat, pagina de Facebook se incarca. Am "like-uit" o gramada de pagini asa ca tot timpul gasesc cate ceva de citit, noutati mai mult sau mai putin interesante; dar de data aceasta, imi sare o imagine in ochi... Site-ul Borealy... Un ceas, un set pentru birou, mai bine zis... Ceva superb, barbatesc, folositor, minunat!


E pur si simplu, minunat! Un ceas electronic, perfect pentru EL, detesta ceasurile cu multe liniute, dungulite, incurcate; mi-a zis ca nu le-a suferit niciodata - de cate ori astepta sa treaca timpul, sa sune de iesire la scoala, limbile alea parca se miscau din ce in ce mai greu si il auzea ticand, parca in ciuda lui - "tic - tac", "tic - tac", iar secundele treceau... de parca ar fi fost ore...

Si mi-a mai spus... ca de cate ori avem o intalnire, timpul curge mai greu si secundele-s parca ore pana trec...

Un glob pamantesc pentru ca oriunde am fi, in orice colt al lumii vom ajunge, sa nu uitam de unde am plecat si unde trebuie sa revenim; pentru ca amandoi suntem mandri de tara noastra, de originile noastre, de faptul ca am crescut intr-un mediu rural si ca incet - incet, ne-am inaltat, urmandu-ne visele, dar neuitand niciodata de unde am plecat.

Iar celelalte - un suport pentru instrumentele de scris, pentru accesoriile de birou sau chiar pentru o mini - agenda, perfecte pentru el - doar munca lui se desfasoara mai mult la birou :)

Deci da, am gasit cadoul perfect!!

Si... pentru noi amandoi, pentru ca ne sarbatorim iubirea, pentru ca afara e o vreme minunata si pentru ca amandurora ne place natura, cosul acesta pentru picnic ma va ajuta sa pregatesc cel mai frumos moment pentru noi.



N-a fost niciodata un romantic, cel putin asa spune el, dar de cand m-a cunoscut are cele mai nastrusnice idei in cap, sa pregateasca cele mai frumoase momente pentru noi, sa faca fiecare clipa petrecuta impreuna sa fie unica, sa o purtam in suflet, daca nu pentru totdeauna, macar pana la urmatoarea intalnire...

Iar un picnic imi va oferi mie ocazia sa fac ceva frumos pentru el...

Se pare ca internetul m-a ajutat mai mult decat speram... Mi-a oferit cadouri minunate si ocazia sa creez povesti...

Pentru ca povestea noastra sa nu fie doar o poveste de iubire, ci un basm minunat...

Pentru ca il iubesc pe EL mai mult decat am crezut vreodata ca este posibil sa iubesti...

Pentru ca vreau ca el sa fie printul calare pe un cal alb din basmul meu...




*Acest articol a fost scris pentru competita Spring SuperBlog 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...