luni, 4 martie 2013

Today's goodies

Buna fetelor >:D<

E o zi minunata afara si m-am bucurat de ea cu varf si indesat chiar daca inca mai sunt racita si tusesc groaznic :( Dar nu vreau sa ma gandesc prea mult la asta, ci din contra, vreau sa va arat pe ce bunatati am pus gheruta azi :D

Prima data, haideti sa vedeti ce coletel mi-a ajuns mie tocmai de la Iasi, de la scumpa mea Andra!! Numai si numai minunatii de oje, sunt extaziata si super incantata!!! Multumesc!!

DSCF0108resize

DSCF0114resize

Am dat o fuga prin Dm si am plecat cu cosuletul plin de bunatati (dar nu pt mine!! :D)... Singurele chestii pe care mi le-am luat eu au fost acestea:

DSCF0116resize

DSCF0107resize

- sare de baie relaxanta (4lei)
- sapun cu miere (2lei) - nu sunt adepta sapunurilor solide, dar miroase tare fain :X
- doua oje marca Aura, recent adusa la Dm (8lei)

Cum am fost prin centrul orasului, bineinteles ca n-am putut sa nu trec pe la magazinul meu cu oje :D

DSCF0118resize

- acetona - 1,5ron
- 2oje Chissa si o oja Gabrini - 2lei/buc.
- oja pt stampila - 3lei
- rotita cu strasuri argintii de diferite forme - 4lei
- paiete hexagonale si bilute - 1leu/buc
- aplicatoare fard - 4lei

DSCF0124resize

DSCF0125resize

Si cum a venit primavara, iar asta inseamna manute din ce in ce mai descoperite si pentru ca eu ador bratarile impletite in cele mai trasnite moduri si combinatii de culori, am trecut si pe la mercerie sa mai iau cateva ghemulete :D

DSCF0104resize

Mai am facut o multime de cumparaturi, dar sunt pentru cele doua mentiuni pe care le-am acordat in cadrul concursului recent incheiat si mai ales, pentru scumpa mea Andra :D asa ca va dati seama de ce nu le pot arata deocamdata :P

Ce va face cu ochiul?!

Va pup si va imbratisez cu drag!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...