vineri, 29 martie 2013

10 Day "You" Challenge: 8 fears

Next day... 8 fears...


8 temeri... dificil... si mai dificil... pentru ca nu m-am gandit niciodata sau aproape niciodata la temerile mele, nu intr-atat incat sa ajung sa le pun pe hartie...

1. Am vazut o multime de filme si stiu o multime de cazuri de femei care isi doresc copii atat de mult si nu pot avea... si da, asta cred ca e un lucru de care chiar mi-e teama...

2. Mi-e teama ca o sa termin facultatea si n-o sa stiu incotro sa o apuc astfel incat sa fie bine...

3. Mi-e teama de "depresie". Poate va suna ciudat ideea asta, dar am vazut atatea cazuri... nu mi-as dori niciodata sa cad intr-o asemenea prapastie...

4. Mi-e teama de fulgere si tunete... sau ma rog, nu e chiar o teama... dar de fiecare data cand e o astfel de furtuna, simt o neliniste si un mare gol in stomac...

5. Hai una funny acum :)) mi-e teama de gaste si curcani :)) cand merg pe strada la tara si imi iese un card de gaste in fata si e vreunul mai cu motz de se ia dupa mine, maresc pasul una-doua ;)) desi nu mai sunt chiar asa mica :D iar la faza cu curcanii... am avut un mic incident cu unul cand eram mica, iar acum de cate ori intru in ograda la tara, iau matura cu coada dupa mine :D

6. Mi-e teama de cainii de pe strazi, fara stapani... stiu ca unii sunt blanzi... dar avand in vedere ca am fost muscata cand eram prin generala......

7. Mi-e teama de apa...mare, intinsa, adanca.... Nu stiu sa inot :D

8. Mi-e teama de cutremur :|

Voi ce temeri aveti?!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...