duminică, 10 martie 2013

Promotiile lunii martie de la Adevarul

Rataceam astazi pe internet... Terminasem de citit un roman de Alexandre Dumas (unul dintre scriitorii mei preferati) si vroiam sa vad ce carti imi lipsesc din colectie... in cautarile mele, am dat peste magazinul online al celor de la Adevarul, care, sper ca va aduceti aminte, au lansat fel de fel de colectii de carti la niste preturi formidabile :)

Am gasit o promotie tare buna pentru voi, iubitoarele de lectura sau pentru acelea dintre voi care ati ratat vreo carte dintr-o anumita colectie... Oferta e variata, pe toate gusturile :)

1.Colectia 100 – pret: 6.99 RON

2.Mari muzee – pret: 4.99 RON

3.Surorile Bronte – pret: 7.99 RON

4.Jules Verne – pret: 4.99 RON

5.Spectacole Opera – pret: 14.99 RON

6.Sir Arthur Conan Doyle – pret: 6.99 RON

7.F.M. Dostoievski – pret: 7.99 RON

8.Alexandre Dumas – pret: 6.99 RON

9.Delicii in bucatarie – pret: 7.99 RON

Daca va abonati la newsletter, primiti un voucher de 5ron pe care il puteti folosi la prima comanda; nu e mult, dar in unele cazuri, poate insemna o carte in plus :)

Siiii.... ta-daaaaammm :X Pana pe 31martie, aveti livrare gratuita prin Fan Courier, la comenzile de carte, muzica si film, de minim 100lei :X

Super oferta si am de gand sa profit de ea!! Voi?!

Btw, cu aceasta ocazie inaugurez o noua rubrica pe blog - "Let's go shopping"- unde o sa gasiti cele mai interesante oferte de shopping, indiferent ca e vorba de carti, bijuterii sau produse cosmetice :)

Sper sa va placa ideea :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...