miercuri, 20 februarie 2013

240 de bloggeri participa la vALLuntar 2 + Ce carti citesc eu!!

Eram astazi in mijlocul sedintei de meditatii cand primesc un telefon ca in 2 minutele imi ajunge coletul de la Editura All!! Nu va spun ca nici nu-mi mai incapeam in piele de bucurie :X :X Mare pacat insa, carticelele erau intr-o punga din aceea speciala de la curierat pe care n-am reusit s-o dovedesc sub nicio forma :(( Asa ca, am asteptat linistita sa termin sedinta ca sa ma bucur in voie de carti ulterior :X

M-am indragostit de stilul Ceceliei Ahern dupa ce am citit "PS. Te iubesc" in prima editie vALLuntar si mi-am propus sa citesc toate romanele ei... Din pacate insa, la biblioteca municipala nu le aveau (sau "dragutele" de bibliotecare erau prea ocupate cu facutul unghiilor ca sa se deranjeze sa caute cartile la raft pt ca deh, programul nu le functioneaza....ca de parca, au avut dintotdeauna calculatoare cu registrul de carti...)

Acestea sunt cartile pe care mi le-am ales in cea de-a doua editie a campaniei vALLuntar:

DSCF0057resize

Si in plus...

Am primit zilele acestea o veste extraordinara de la Loredana (Ed. All): suntem 240 de bloggeri inscrisi in aceasta editie!! Sper sa plantam cat mai multi copacei!!

"Comunicat de presă

240 de participanţi în campania vALLuntar, ediţia a II-a :

bloggerii citesc şi plantează copaci cu sprijinul ROMSILVA

240 de bloggeri au fost admişi în ediţia a doua a campaniei online vALLuntar “Mai multe cărţi, mai multe şanse”, prin care Grupul Editorial ALL încurajează lectura şi voluntariatul. Campania este sprijinită de ROMSILVA.

Anul acesta bloggerii participanţi la campanie vor primi câte un copac pentru 15 comentarii la recenzia publicată pe blogul lor la o carte ALL.

În perioada 4-17 februarie 2013 Grupul Editorial ALL a pus gratuit la dispoziţia fiecărui blogger câte două cărţi la alegere de pe www.all.ro. El trebuie să le citească şi să îşi scrie părerea despre cărţi pe blogul personal. Dacă o recenzie are mai mult de 15 comentarii, celelalte comentarii se vor cumula cu comentariile de la alte recenzii, de pe alte bloguri, şi la 20 de comentarii, o echipă a Grupului Editorial ALL va planta încă un copac într-un loc ales de ROMSILVA.

“Numărul mare de participanţi şi entuziasmul lor ne demonstrează că oamenii sunt dispuşi să investească timp şi energie în proiecte care să sprijine comunitatea, şi că astfel de iniţiative ar trebui să vină mai des din partea companiilor. Le mulţumim tuturor celor care s-au alăturat campaniei vALLuntar şi tuturor celor care o promovează pe canalele media şi social media. Sperăm să plantăm peste 500 de copaci!”, a declarat Mario De Mezzo, CEO Grupul Editorial ALL.

Cele mai cerute cărţi din campanie sunt cele din colecţia Strada Ficţiunii (Ed. ALLFA). Pe primele trei locuri în preferinţele bloggerilor se află „Fata de hârtie”, de Guillaume Musso, „Cheia”, de Simion Toyne şi „P.S. Te iubesc”, de Cecilia Ahern.

Campania vALLuntar continuă până pe 7 aprilie după cum urmează:

18 - 24 februarie - trimiterea cărţilor

24 februarie - 23 martie - lectură şi recenzie

25 martie - 7 aprilie - plantarea copacilor

În prima ediţie vALLuntar, din 2012, s-au implicat 150 de bloggeri, s-au citit 280 de cărţi şi s-au adunat 200 de ore de voluntariat. O echipă de angajaţi ALL a facut voluntariat în două centre alese de bloggeri: Hospice şi Policy Center for Roma and Minorities.

Partener Social Media:
Blogal Initiative

Parteneri Media:
Metropotam, 9am, Şapte Seri, Green-Report, Income Magazine, Hotcity, Cariere Online, LiterNet, MediaBrief"

O super-veste, nu-i asa?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...