joi, 21 februarie 2013

Black&White Challenge: A 17a inscriere

Eu astazi sunt plecata toata ziua la mami, la tara asa ca toate aceste postari au fost programate de aseara... Si uite asa, cand credeam ca am incheiat cat de cat cu postarile, hop mai am un email nou in inbox :D

Ghici cine?! ;;)

A 17a curajoasa ce dorea sa se inscrie in provocarea "Black&White"!! Nu va spun ce bucurie a fost pe capul meu :X

Haideti sa vedem manichiura!!

IMG_3009

"Buna,

Incep prin a spune ca ideea acestui concurs este minunata si imi face o mare placere sa particip.Pentru inceput am aplicat doua straturi de oja neagra Gabrini, dupa care cu ajutorul stampilutei am realizat modelul. La sfarsit am adaugat si cateva pietricele tot negre. Am ales acest model deoarece este unul usor de realizat care in acelasi timp imi creeaza o stare de bunadispozitie.Sper ca si voua sa va placa manichiura propusa de mine.

Pupici!
Roxana Elena"
20130220_224026

20130220_224044

Eh?! ;;) Va place?!

Va pup si va imbratisez cu drag!!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...