marți, 12 februarie 2013

Black&White Challenge: A treia inscriere

Hello girls :)

Astazi revin cu a treia inscriere din cadrul provocarii "Black&White" :)

DSC00862resize

DSC00864resize

DSC00867resize

DSC00868sresize


"Buna,


Nu ma laud cu o manichiura extraordinara sau foarte complicata insa mi-a facut cu ochiul acest concurs si am zis de ce sa nu-mi incerc si eu norocul... Am incercat pe cat am putut sa fac ceva placut ochiului insa mi-a cam tremurat mana :))

Dupa cum am zis nu este o manichiura foarte complicata asa ca nu am folosit foarte multe ustensile, mai exact decat o pensula subtire cu care am facut toate modelele iar materialele folosite sunt: oja neagra, oja alba si lac de unghii ( le poti vedea si in poza).

Aruncand un ochi la celelelalte manichiuri participante am vazut ca a mai facut o fata ying si yang insa vreau sa precizez ca am vazut dupa ce am terminat manichiura , nu vreau sa las loc de interpretari cum ca as fi copiat-o :D .

Oricum , pana acum am o concurenta acerba si sunt sigura ca si celelalte manichiuri ce vor urma vor fi la fel de frumoase!

In rest, iti multumesc pentru acest concurs minunat si particip cu mare drag!
Pupici,
Gabriela"


Pentru celelalte doua inscrieri, vizitati aici si aici.

Va pup si va imbratisez cu drag!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...